Освіта |
Роки навчання |
Назва закладу освіти |
Спеціальність |
Кваліфікація |
||||
1997-2002 |
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича |
«Мова та література (французька)» |
«філолог, викладач французької мови та літератури, вчитель англійської мови» |
|||||
2006-2008 |
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича |
7.0401 “Психолог” |
«Психолог» |
|||||
2009-2011 |
Аспірантура на кафедрі зв’язків з громадськістю,психології та педагогіки Національного університету«Києво-Могилянська академія» |
13.00.04 – теорія та методика професійної освіти |
||||||
Захищені дисертації |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук |
Рік захисту |
Спеціальність |
Номер диплома та дата видачі |
Тема дисертації |
|||
2012 |
13.00.04 – теорія та методика професійної освіти |
ДК № 009563 від 26 вересня 2012 |
Педагогічні умови формування професійної суб’єктності у майбутніх вчителів початкових класів |
|||||
Вчене звання |
доцент кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти |
Атестат доцента АД № 002897 від 20 червня 2019 р. |
||||||
Додаткова інформація |
Дата народження |
02.02.1980 р. |
||||||
Працює на кафедрі з |
2012 р. |
|||||||
e-mail: |
1. Zhurat Yulia, Holyk Bohdana, Polishchuk Oksana An Overview on the Pre-School Teachers’ Psychological Readiness while Working with Gifted and Talented Children. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Malgorzata Stawiak-Ososinska. UK: Lumen Publishing House, 2021. P. 163-186. ISBN 978-1-910129-28-9
2.Tetіana Ternavska, Yulіa Zhurat. Pedagogical Neglect of Pupils in a Special Institution as a Social and Pedagogical Problem. Current Problems of Harmonization of Personality Development in the Modern Educational Space. Editors: Olha Blaha, Sławomir Śliwa. Monograph. Opole: Publishing House WSZiA. 2021. Р. 420-428. ISBN 978-83-66567-33-7. URL: https://www.wszia.opole.pl/strona-glowna/jestem-studentem/biblioteka/ebooki-dla-studentow/
3. Zhurat Y. Innovative methods for teaching reading in preschool theory and practice. Information and innovative technologies in the turbulence era. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, Poland, 2022. P 136-154
ULR: https://cutt.ly/jBnYRQC
1. Олійник М.І., Журат Ю.В., Фесун Г.С. Розвиток та діагностика пізнавальних процесів дошкільника: навчально-методичний посібник. Чернівці: Родовід, 2019. 176с.
2. Фесун Г.С., Радчук В. М., Журат Ю.В. Політична психологія: навчально-методичний посібник. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича, 2019. 200с.
3. Журат Ю.В., Основи педагогічної майстерності вихователя закладу дошкільної
освіти: методичні рекомендації щодо підготовки до семінарських занять. Чернівці: 2022.
98с.
ULR:https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7786
1. Zhurat Y., Oliynyk M. Psychological and pedagogical optimization tools for the volition behaviour of the over-fives. European Proceedings of Social and Behavioural Sciences EpSBS. 2019. LXVII. P. 217-223.
URL: https://www.europeanproceedings.com/files/data/article/79/6019/article_79_6019_pdf_100.pdf
DOI: https://doi.org/10.15405/epsbs.2019.08.03.26
2. Zhurat Y., Davydiuk N., Oliinyk M. Psychological and Pedagogical Factors of Activating the Masters Students Cognitive Interests to the Study of Foreign Languages. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. 2019. 11(1). P. 312-324.
URL: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/1096
DOI: https://doi.org/10.18662/rrem/113
3. Fesun, H., Nechytailo, T., Kanivets, T., Zhurat, Y., & Radchuk, V. The Correlation of Socio-Psichological Factors with “Burnout” Syndrome in Education. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2020. 12(3). P. 294-311.
URL: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/2960
DOI: https://doi.org/10.18662/rrem/12.3/322
4. Zhurat, Y., Lipshyts, L., Soter, M., Chumak, L., Tarasenko, H., Valchuk-Orkusha, O., & Melnyk, I. Developing Professional Subjectivity in Future Primary School Teachers in the Context of a Neuropedagogical Approach. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. 2020. 11(2Sup1). P. 64-81. https://doi.org/10.18662/brain/11.2Sup1/95
5. Zhurat, Y., Doroshenko, T., Shaposhnikova, I., Paguta, T., Bader, S., & Sushchenko, T. Essential Characteristics of a Primary School Teacher as a Subject of Creative Pedagogical Activity. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2021. Vol. 13. Is. (3). P. 319-332.
URL: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/3610/3126
DOI: https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/454
6. Zhurat, Y., Rudenko, N., Bekirova, A., Borovets, O., Doroshenko, T., & Skoryk, T. (2021). Psychologist-Pedagogical Conditions For the Formation of the Subjectivity of Future Primary School Teachers in the Process of Acquiring Professional Education. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(3). Retrieved from https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/3588
7. Zhurat, Y., Yanovskyi, A., Ianovska, L., Tsymbal, M., Kozyr, M., & Kokorina, L.. The Problem of Subject and Subjectivity in Psychological and Pedagogical Sciences in the Context of Training Future Teachers. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 2022. 14(1Sup1), P. 349-369.
DOI: https://doi.org/10.18662/rrem/14.1Sup1/555
URL: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/4174
8. Zhurat, Y., Honcharuk, V., Zubal, M., Savchenko, N., Dubinka, M., & Yazlovetska, O.. Formation of the Subjectivity of the Future Teacher in the Educational Realities of Ukraine. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 2022. 14(2), P. 434-460.
DOI:https://doi.org/10.18662/rrem/14.2/589
URL:https://www.lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/4613/3747
9. Zhurat, Y., Skoryk, T., Bekirova, A., Martynets, L., Pletenytska, L., & Kramarenko, A. (2022). Modern Understanding of Elementary School Teacher Subjectivity. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(2), P. 218-243.
DOI: https://doi.org/10.18662/rrem/14.2/577
URL:https://www.lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/4841
1. Fesun, H., Zhurat, Y. Psychological features of the family education styles demonstration in the development of the emotional and wilful sphere for senior preschool children. Annals of the “Constantin Brâncuși” university of Târgu Jiu letter and social science series. 2023. Vol. 1. P. 37-51.
URL: https://alss.utgjiu.ro/1-2023/
ISSN-P: 1844-6051 ~ ISSN-E: 2344-3677
2. Perepeliuk, I., Verega, H., Zhurat, Y. The influence of stress on the teacher’s mental health: causes and behavioural strategies. International Journal of Social and Educational Innovation (IJSEIro), 2024. 11(21), P 42-51.
URL: https://journals.aseiacademic.org/index.php/ijsei/article/view/346
ISSN (online): 2393 – 0373
3. Fesun G., Zhurat Y.. Psychological features of teachers «Professional burnout» manifestation. Journal of Research and Innovation for Sustainable Society (JRISS). 2024.Vol. 6, Issue 2. P. 215-221.
URL:https://openurl.ebsco.com/EPDB%3Agcd%3A10%3A34549818/detailv2?sid=ebsco%3Aplink %3Aresult-item&id=ebsco%3Adoi%3A10.33727%2FJRISS.2024.2.23%3A215221&bquery=DOI%3A%2010.33727%2FJRISS.2024.2.23%3A215- 221&page=1&link_origin=www.google.com
DOI: 10.33727/JRISS.2024.2.23:215-221
URL: https://jriss.4ader.ro/wp-content/uploads/2024/11/23.-Galyna-Fesun-Yuliia-Zhurat-Psychological-features-of-teachers-Professional-burnout-manifestation.pdf
ISSN 2668-0416
4. Perepeliuk, I., Verega, H., Zhurat, Y. The influence of stress on the teacher’s mental health: causes and behavioural strategies. International Journal of Social and Educational Innovation (IJSEIro), 2024. 11(21), P 42-51.
URL: https://openurl.ebsco.com/journals/journals-I/journal-23926252.html
URL: https://journals.aseiacademic.org/index.php/ijsei/article/view/346
ISSN (online): 2393 – 0373
5. Rudnytska-Yuriichuk, I., & Zhurat, Y. Children's literature as a means of pedagogical influence on the way to the emotional intelligence development of preschool children. Journal of Research and Innovation for Sustainable Society (JRISS). Thoth Publishing House. 2025. Vol.7. Is.1. 222-226.
DOI: 10.33727/JRISS.2025.1.23:222-226
URL: https://4ader.ro/jriss.4ader.ro/Denis/fsd/articolevolum.1.2025.pdf
URL: https://jriss.4ader.ro/wp-content/uploads/2025/04/23.-I-Rudnytska-Yuriichuk-Y-Zhurat-CHILDRENS-LITERATURE-AS-A-MEANS-OF-PEDAGOGICAL-INFLUENCE-ON-THE-WAY-TO-THE-EMOTIONAL-INTELLIGENCE-DEVELOPMENT-OF-PRESCHOOL-CHILDREN.pdf
ISSN: 2668-0416
1. Журат Ю.В., Голик Б.М.. Розвиток психологічної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з обдарованими дітьми. Молодий вчений. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2019. С.5-9.(Index Copernicus)
2. Журат Ю.В, Тернавська Т.А. Дистанційне навчання у період карантину: переваги і недоліки. Наукові записки. серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя: науковий журнал. № 2, 2020. 76-81C.http://lib.ndu.edu.ua/cgi-bin/irbis64r_12/cgiirbis_64.exe?LNG=uk&C21COM=S&I21DBN=FTEXT&P21DBN=FTEXT&S21FMT=infow_wh&S21ALL=%3C.%3EK%3DEDUKACJI%40%3C.%3E&Z21ID=&S21SRW=&S21SRD=&S21STN=1&S21REF=10&S21CNR=20&FT_REQUEST=&FT_PREFIX=
3. Тернавська Т.А., Журат Ю.В., Суркова К.В. Проблема формування комунікативного іміджу викладача закладу вищої освіти. Наукові інновації та передові технології. Серія «Управління та адміністрування»,Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка». 2024. № 4(32) 2024. С. 1179.
URL: https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=70017&lang=ru
URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/10547/10603
https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-4(32)-1170-1179
1. Журат Ю.В., Перепелюк І.Р.. Формування морально-етичної сфери дітей дошкільного віку на основі досвіду В.Сухомлинського. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: КОД, 2018. С.193-200.
2. Журат Ю. В., Тернавська Т. А. Теоретичні аспекти особливостей впливу батька й матері на формування особистості дошкільника. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. № 37, 2022. С. 84-92
ISSN: 2078-5526
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2022.i37
3. Журат Ю. В., Тернавська Т. А. Методологічні аспекти практичної підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти педагогічних спеціальностей. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)»: журнал. 2023. № 3(17) 2023. С. 437-451
ISSN 2786-6025 Online
DOI:https://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-3(17)
4. Тернавська Т.А., Журат Ю.В., Суркова К.В. Проблема формування комунікативного іміджу викладача закладу вищої освіти. Наукові інновації та передові технології. Серія «Управління та адміністрування»,Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка». 2024. № 4(32) 2024. С. 1170 1179.
URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/10547/10603 ; https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-4(32)-1170-1179
1.Fesun H., Kanivets T., Nechytailo T., Radchuk V., Zhurat Yu. The Relationship of Social-Psychological Factors to the Professional Burnout Syndrome in Teachers. 14th LUMEN International Scientific Conference RSACVP2020 online conference Rethinking Social Action. Core Values in Practic. May 22nd -23rd, 2020. online conference. (2020). P 66-68.
2. Zhurat, Y., Ternavska, T., & Bondar, A. (2021). Psychological and Pedagogical Investigation of the Imprisoned Persons. In O. Clipa (vol. ed.), Lumen Proceedings: Vol. 16. ATEE 2020 - Winter Conference. Teacher Education for Promoting Well-Being in School. Suceava, 2020 (pp. 588-599). Iasi, Romania: LUMEN Publishing House. https://doi.org/10.18662/lumproc/atee2020/40
3. Yulya Zhurat. The System On The Formation Of The Team Image In Preschool Institution. International Conference LIFLONG LEARNING- INDIVIDUAL, PARTICULAR AND UNIVERSAL CONTEXT. Kielce, Poland, 8th-9th June 2021.
4. Тернавська Т.А., Журат Ю.В. Реалії стану та перспектив подолання педагогічної занедбаності вихованців спеціального закладу освіти. I Міжнародна науково-практичная конференція з відділаенною участю GLOBALIZATION OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE: INTERNATIONAL COOPERATION AND INTEGRATION OF SCIENCES. 7 травня 2021. ГО Европейська наукова платформа (Вінниця, Україна) LLC International Centre Corporative Management (Відень, Австрія)
5. Журат Ю. В. Формування морально-етичної сфери дітей дошкільного віку на основі досвіду В.Сухомлинського. Творча спадщина Василя Сухомлинського у вітчизняному та міжнародному вимірах: Х Міжнародна науково-практична конференція. Кропивницький, 2018. С. 57-61.
6. Zhurat, Y., Ternavska, T.. Regulatory and legal aspects of the effectiveness of educational activities during distance learning in the present period. International scientific conference “Modern scientific developments in pedagogy and psychology” : conference proceedings (November 3–4, 2022. Riga, the Republic of Latvia). Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022. P 83-86.
ISBN 9978-9934-26-259-3
DOI: https://doi.org/10.30525/9978-9934-26-259-3-19
7. Fesun, H., Zhurat, Y. Psychological features of the family education styles demonstration in the development of the emotional and wilful sphere for senior preschool children. Annals of the “Constantin Brâncuși” university of Târgu Jiu letter and social science series. 2023. Vol. 1. P. 37-51.
URL: https://alss.utgjiu.ro/1-2023/
ISSN-P: 1844-6051 ~ ISSN-E: 2344-3677
8. URSU, Andreea, IONESCU-CORBU, Alina, COLOMEISCHI, Aurora-Adina, OLYNIK, Maria, ZHURAT, Yulia. We are not all in the same boat. Mental health during the war in Ukraine. In: Education for Peace and Sustainable Development, Ed. Ediția 6, 9-10 octombrie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2023, Ediția 6-a, p. 75. ISBN 978-9975-62-593-7.
1. Журат Ю.В., Колтунович Т.А. Використання концептуальних ідей вальдорфської педагогіки в сучасній теорії та практиці закладів дошкільної освіти. Актуальні правові та гуманітарно-економічні проблеми в період реформування демократичного суспільства: збірник тез VIІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (15–16 листопада 2019 р.). Кропивницький : ПВНЗ КІДМУ, 2019. С 152– 155.
2. Журат Ю. В. Сюжетно-рольова гра як засіб морального виховання у дошкільному віці. Актуальні правові та гуманітарно-економічні проблеми в період реформування демократичного суспільства: збірник тез ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції (5–6 лютого 2021 р.). Кропивницький : ПВНЗ КІДМУ, 2021. С 94-97.
URL:http://kidmu.com.ua/images/ndrobota/2021/
Zbyrnyk_tez_konf_5-6_02_21_Kropyvnytskyi.pdf
URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2624
3. Журат Ю. В., Тернавська Т. А.. Специфіка впливу батька і матері на формування особистості дошкільника. Актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, новіідеї та перспективи: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (5–6 травня 2022 р.). Львівський національний університет імені Івана Франка, 2022. С 65-68.
1. Журат Ю. В., Голик Б. М. Теоретико-методологічні підходи щодо психологічної готовності вихователів до роботи з обдарованими дітьми. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16–17 квітня 2019 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2019. С. 35-37–32
2. Гуля Світлана, Журат Ю. В. Вплив сучасних мультфільмів на психічний стан та агресивність дітей дошкільного віку. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (22–23 квітня 2020 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. С.53-55.
3. Журат Ю.В., Гуля С.І. Організація взаємодії роботи логопеда, вихователя та батьків для корекції дислалії у дітей середнього та старшого дошкільного віку. Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція. Філософія для дітей: сучасний стан і перспективи розвитку. Інститут обдарованої дитини НАПН України, Київ, 2021. С 74-77.
URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2728
4. Hulia S. Organization of interaction between speech therapist, educator and parents in
overcoming dyslalia in older preschool children. Conferința Studențească de Cercetare Aplicată
în Științele Educației și Psihologie (Suceava, 25-26, noimbre, 2021). (наук. керівник – доц.
Журат Ю.В.)URL:https://drive.google.com/file/d/1ov_1vXlXDrjCrSqj4vUktQfPqmuNGYe/view?usp=sharin
gURL: http://preschool.cv.ua/2021/11/26/26-11-2021/5. Аілінікі Ю. Особливості самооцінки дітей дошкільного віку. Наук.керівник –
Ю.В. Журат URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/50866. Гаркот Г. Вплив сім’ї на формування емоційної сфери дошкільника. Наук.керівник – Ю.В. Журат URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5086
7. Юліана Аілінкі. Особливості виявлення тривожних станів у дітей дошкільного віку.
Науковий керівник – Журат Ю. В. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5086
8. Галина Гаркот. Особливості психологічних умов розвитку уваги дітей дошкільного
віку. Науковий керівник – Журат Ю. В.URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5086
9. Лупу Олена. Подолання тривожності дітей дошкільного віку засобами арт-терапії.
Науковий керівник – Журат Ю. В. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5086
1.Збірника наукових праць «Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. Збірник включено до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б» (Наказ начальника ЛА НАУ від 15.09.2022 р. № 225.) https://www.sfa.org.ua/images/docs/Nakaz_rishen_vchena_rada_protokol_10.pdf
2. Журат Ю.. Член наукового комітету міжнародної наукової конференції “Identity, Tradition and Cultural Interferences. Symbolism of The Romanian Blouse Ia”organized by The Research, Development and Innovation Institute, “Constantin Brancusi” University of Târgu Jiu, Romania. 21 June 2024.
https://icdi.utgjiu.ro/identity-tradition-and-cultural-interferences/
1.Член наукового комітету міжнародної наукової конференції “Identity, Tradition and Cultural Interferences. Symbolism of The Romanian Blouse Ia” organized by The Research, Development and Innovation Institute, “Constantin Brancusi” University of Târgu Jiu, Romania. 21 June 2024.
https://icdi.utgjiu.ro/identity-tradition-and-cultural-interferences/
2. Журат Ю.В. – члени організаційного комітету Міжнародної конференції ATEE 2020 – Winter Conference «Teacher Education for Promoting Well-Being in School» (Suceava, 6-7 July 2020)