Наукові інтереси: «Освіта в контексті подолання системної кризи і розбудови українського суспільства»; «Християнська психологія і педагогіка в сучасному світі»; «Соціально-психологічні і морально-етичні (релігійні) аспекти подружнього й родинного життя»; «Інклюзивність як здатність соціуму до дієвої інтеграції та розвитку»; «Психологія соціальної солідарності громадян в умовах зовнішньої воєнно-політичної агресії».
Курси, які забезпечує викладач:
- Психодіагностика дітей дошкільного віку з практикумом;
- Психолого-педагогічна корекція дітей дошкільного віку з практикумом;
- Професійна діяльність психолога в закладах дошкільної освіти;
- Сучасні психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з ООП;
- Основи корекційної і розвивальної роботи з дітьми дошкільного віку;
- Комплексна психолого-педагогічна оцінка особливих освітніх потреб у дітей та консультативний супровід родин і фахівців;
- Спеціальні методики роботи з дітьми з аутизмом;
- Психолого-педагогічний супровід дитини з ООП;
- Супровід осіб з порушенням мовлення від раннього віку до дорослості;
- Психологічне консультування;
- Актуальні проблеми та методи психологічної допомоги дітям дошкільного віку;
- Психодіагностика та корекція дітей з мовленнєвими вадами.
Освіта |
Роки навчання |
Назва закладу освіти |
Спеціальність |
Кваліфікація |
|
1999-2004 |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
«Дефектологія. Олігофренопедагогіка і Психологія. Практична психологія» |
«Корекційний педагог, практичний психолог в закладах освіти» |
||
2004-2005 |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
«Управління навчальним закладом» |
«Керівник навчального закладу і установ освіти» |
||
2003-2008 |
Люблінський католицький університет Івана-Павла ІІ, відділ теології (м. Люблін, Республіка Польща) |
«Науки про сім’ю» |
Магістр теології |
||
2012 |
Національний університет «Львівська політехніка» |
«Соціальна педагогіка» Диплом магістра на основі свідоцтва про визнання в Україні іноземного документа про освіту (після складання іспитів). – нострифікація. |
Магістр соціальної педагогіки |
||
2007-2012 |
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, аспірантура |
Спеціальність 19.00.05 – соціальна психологія, психологія соціальної роботи |
Соціальна психологія, психологія соціальної роботи |
||
2021-2023 |
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, докторантура |
Галузі знань «05 – Соціальні та поведінкові науки», спеціальність «053 – Психологія». |
Спеціалізація – політична психологія. |
||
Захищені дисертації |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук |
Рік захисту |
Спеціальність |
Номер диплома та дата видачі |
Тема дисертації |
2019 |
19.00.05 “Соціальна психологія; психологія соціальної роботи” |
ДК 056043 від 26 лютого 2020 р. |
Християнські настановлення як чинник формування соціальної відповідальності особистості |
||
Вчене звання |
|
|
|||
Додаткова інформація |
Дата народження |
26.07.1982 р. |
|||
Працює на кафедрі з |
2013 р. |
Приналежність до громадських організацій / професійних асоціацій:
- Член Української Асоціації Християнської Психології / member of the Ukrainian Association of Christian Psychology (URL: http://christian-psychology.org.ua/about.html);
- Член ВГО «Асоціації працівників дошкільної освіти» Членський квиток № 004 466;
- Дійсний член Української ГО ІРСГП (Української громадської організації «Інститут розвитку символдрами та глибинної психології»). URL: http://symboldrama.com.ua/reyestr/ ;
- Член ГО «Української асоціації корекційних педагогів» членський квиток № 1341/2023.
1. Олійник М. І., Перепелюк І. Р., Палагнюк О. В. Шляхи подолання порушень мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку із зупинкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи закладів дошкільної освіти. Current Problems of Harmonization of Personality Development in the Modern Educational Space. Editors: Olha Blaha, Sławomir Śliwa. Monograph. Opole: Publishing House WSZiA. 2021. С. 397-407. URL: https://www.wszia.opole.pl/wp-content/uploads/2020/05/11_2021.pdf
2. Oliynyk Mariya, Palagnyuk Olga. Modelling of future specialists’ training for preschool education in Ukraine. Pre-school education in the context of new ukrainian school’s objectives : joint monograph / Ed. by Prof. Valentyna Kushnir. Hameln : Inter GING. 2020. Р. 202-224.
DOI: https://doi.org/10.192219/978-3-946407-08-9
URL: https://dwherold.de/onewebmedia/Monograph_revised%20Kushnir2020.pdf ISBN 978-3-946407-08-9 (e-book)
3. Palahnyuk Olha. Conceptualization of christian religious attitudes in socio-psychological and world-view contexts. Trends And Prospects Of The Education System And Educators’ Professional Training Development. Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Malgorzata Stawiak-Ososinska, editors Copyright. LUMEN Media Publishing. London. UK 2020. Р. 187-204.
DOI: https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch012
URL: https://lumenpublishing.com/lumen-open-books/index.php/lumen/catalog/view/3/1/37-1
1. Anastasiia Zubrytska, Olha Palahnyuk. Integrating technology into the educational process for children with special needs: drawing on European experience mental health of children and young people. Needs, possibilities and the practice of inclusion in education. International Journal of Social and Educational Innovation. Special Issue, 2024 103-110. URL: https://journals.aseiacademic.org/index.php/ijsei/index
1. Kostyk L., Kostyk V., Platash L., Palahnyuk O. Major aspects of studying gender identity of children in the teaching and educational process with the proceedings of the I Correspondence International Scientific and Practical Conference «Globalization of scientific knowledge: international cooperation and integration of sciences» held on May7th, 2021 by NGO European Scientific Platform (Vinnytsia, Ukraine) and LLC International Centre Corporative Management (Vienna, Austria).Grail of science. No 4(May, 2021). P. 419-436.
DOI: https://doi.org/10.36074/grail-of-science.07.05.2021
URL:https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/grail-of-science/issue/view/07.05.2021
2. Палагнюк О. В., Романюк І. І. Обдарованість на перетині психологічних та педагогічних наук. Молодий вчений. 2019. № 7.1 (71.1). С. 54-59.
URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/7.1/12.pdf
3. Палагнюк О. В. Потенціал християнських настановлень в контексті формування соціальної відповідальності особистості: науково-методичний аналіз. Молодий вчений. 2019. №6 (70) червень. С. 96-102.
URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/6/21.pdf
- Борець Ю. В., Кухар Т. В., Палагнюк О. В. Теоретичний аналіз проблеми психологічного благополуччя та смисложиттєвих орієнтацій майбутніх фахівців соціономічного профілю. Проблеми гуманітарних наук. Психологія / ред. кол. Надія Скотна (головний редактор), Роман Хавула (редактор серії) та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2023. Вип. 51. С. 19-24. DOI: https://doi.org/10.32782/2312-8437.51.2023-1.2 URL: http://journals.dspu.in.ua/index.php/psychology/article/view/457/416 (Категорія «Б», Index Copernicus)
- Палагнюк О. В. Соціальна солідарність в умовах війни: етномовний вимір Буковини. Проблеми політичної психології, 26(1). 2022. DOI: https://doi.org/10.33120/popp-Vol26-Year2022-115 URL: https://politpsy.org/index.php/popp/article/view/115 (Категорія «Б», Index Copernicus)
- Палагнюк О. В. Соціально-психологічні аспекти соціальної солідарності в умовах суспільних трансформацій: спроба концептуалізації. Науковий вісник ХДУ Серія Психологічні науки, № 1 (2022). 2022. С. 67-77. DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2312-3206/2022-1-9 URL: http://pj.journal.kspu.edu/index.php/pj/article/view/1260/1216 (Категорія «Б», Index Copernicus)
- Палагнюк О. В. Ідентичність як сутнісне ядро соціальної солідарності. Наукові перспективи: журнал. No 2(20). 2022. С. 463-483. DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2022-2(20)-463-483 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/1259 (Категорія «Б», Index Copernicus)
- Палагнюк О. В. Соціальна солідарність в контексті пошуку шляхів досягнення і збереження цілісності суспільства: міждисциплінарний аналіз. Проблеми політичної психології. 24 (1), 2021. С. 73-94.
DOI: https://doi.org/10.33120/popp-Vol24-Year2021-66
URL: https://www.politpsy.org/index.php/popp/article/view/66 (Категорія «Б», Index Copernicus) - Борець Ю. В., Палагнюк О. В. Теоретичні основи дослідження особистісної опосередкованості маніпулятивних тенденцій. Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки: науковий журнал. Академія Державної пенітенціарної служби. Чернігів: Академія ДПтС. № 2 (7). 2021. С. 25-35.
DOI: https://doi.org/10.32755/sjeducation.2021.02.025
URL: http://sjeducation.academysps.edu.ua/2021-2-7-ukr/ (Категорія «Б»). - Палагнюк О. В. Тренінг актуалізації християнських настановлень як чинника формування соціальної відповідальності особистості. Актуальні проблеми психології. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія / за ред. С.Д. Максименка, Л.М.Карамушки. К. : Ін-т психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2019. Т. І. Вип. 53. С. 86-92.
URL: http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v1/i53/16.pdf - Палагнюк О. В. Психосоціальні особливості християнських релігійних настановлень в контексті формування соціальної відповідальності особистості. Проблеми політичної психології : зб. наук. праць. Асоціація політичних психологів України, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України ; редакційна колегія: Л. А. Найдьонова, Л. Г. Чорна, І. Г. Батраченко та ін. Київ: Міленіум, 2016. Вип. 3 (17). С. 125-139.
URL: https://ispp.org.ua/wp-content/uploads/2019/11/Ppp_2016_317.pdf - Палагнюк О. В. Соціально-психологічні чинники формування соціальної відповідальності особистості: теоретико-методичні аспекти. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. III (22) Issue: 45, 2015. С. 96 -103.
URL: https://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/palahnyuk_o._social_and_psychological_factors_of_formation_of_social_responsibility_of_personality_theoretical_and_methodo-_logical_aspects.pdf - Palahnyuk O. V. Occupational Training and Family Relationships of Students in conditions of Personal Crisis [Електронний ресурс] M. Oliynyk, O. V. Palahnyuk International Journal of Social and Educational Innovation (IJSEIro). Volume 2. Issue 3. 2015. S.125 - 134.
- Палагнюк О. В. Особливості формування соціальної відповідальності студентської молоді в контексті суспільних трансформацій. Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. Івано -Франківськ. 2013. Вип. 18. Ч. 1. С. 67 -75.
- Палагнюк О. В. Соціальне утриманство як життєва стратегія студентської молоді. О.В.Палагнюк Зб. наук. праць : філософія, соціологія, психологія. Івано-Франківськ : Вид-во Прикарпатського нац. ун-ту імені Василя Стефаника, 2013. Вип. 18. Ч. 2. С. 26-34.
URL: www.lib.pnu.edu.ua › files › zbirnyky › zbirnyk-psych-2013-18-2PDF - Палагнюк О. В. Формування соціальної відповідальності в особистості: аналіз в умовах українського суспільства. О.В. Палагнюк Зб. наук. праць: філософія, соціологія, психологія. Івано-Франківськ : Вид-во Прикарпатського нац. ун-ту імені Василя Стефаника. 2012. Вип. 17. Ч. 1. С. 38-46.
URL: www.lib.pnu.edu.ua › files › zbirnyky › zbirnyk-psych-2012-17-1PDF - Палагнюк О. В. Особливості взаємозв'язку між соціальною відповідальністю і християнськими релігійними настановленнями студентської молоді. О.В. Палагнюк Зб. наук. праць: філософія, соціологія, психологія. Івано-Франківськ : Вид-во Прикарпатського нац. ун-ту імені Василя Стефаника, Вип. 17. Ч. 2. 2012. С. 13-21.
URL: www.lib.pnu.edu.ua › files › zbirnyky › zbirnyk-psych-2012-17-2PDF - Палагнюк О. В. Соціально-психологічні особливості рівнів сформованості християнських релігійних настановлень студентської молоді. О.В. Палагнюк Проблеми сучасної психології : Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського націон. унту імені Івана Огієнка, Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Вип. 18. Кам’янець-Подільський : Аксіома. 2012. С. 602-614. URL: www. khpi.edu.ua
- Палагнюк О. В. Переживання співпричетності як базовий механізм соціальної солідарності в умовах війни. Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції (25 листопада 2022 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О. Ю. Дроздова. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. Т.1. 104-109. [Електронний ресурс] URL: https://drive.google.com/file/d/1wwuE4YGOuiioE3kCLIiMPGz2wbl9SQqJ/view
- Палагнюк О. В. Психологія соціальної солідарності в умовах суспільних трансформацій: соціально-психологічні аспекти дослідження. Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості» (м. Херсон, 30 вересня – 01 жовтня 2021 р.). 2021. С. 203-207.
URL: https://www.kspu.edu/FileDownload.ashx/30.09.2021_01.10.2021.pdf - Палагнюк О. В. Солідарність як досягнення згуртованості великих соціальних груп: принцип ризоми. Міжнародна наукова онлайн-конференція «ХІІ Сіверянські соціально-психологічні читання» (26 листопада, 2021 р. м.Чернігів). 2021. 158-163. URL: https://drive.google.com/file/d/1e-NTfWD_XLAswyx5p0u-QcQ_vhfa_XiY/view
- Палагнюк О. В. Актуальність підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 22 листопада 2019 р.). Чернівці : Технодрук. 2019. С. 217-221.
URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/3082/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D1%96%D1%8F_20%20%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D1%8F_%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%281%29%20%281%29.pdf?sequence=1&isAllowed=y#page=217 - Палагнюк О. В. Тренінг соціальної відповідальності як засіб особистісно-професійного становлення у сучасному освітньому просторі. О.В. Палагнюк Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому просторів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 17 травня 2019 р.) Чернівці : Чернівецький нац. ун-т. 2019. с. 281-284. URL: www.preschool.cv.ua
- Палагнюк О. В. Соціальна відповідальність як особистісно-професійна якість майбутнього педагога в контексті концепції Нової української школи. О.В. Палагнюк Актуальні проблеми початкової освіти та інклюзивного навчання : Збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (3-4 травня 2018 р.) Львів : ЛНУ імені Івана Франка. 2018. С. 76-78.
- Палагнюк О. В. Соціальна відповідальність як особистісно-професійна якість майбутнього педагога. О.В. Палагнюк Якісна освіта в Україні: тенденції, проблеми, перспективи: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 26-28 жовтня 2017 р.) Чернівці : Чернівецький нац. ун-т. 2017. С. 203-208.
URL: www.quaerequaere.fmi.org.ua › docs › conference_thesesPDF - Палагнюк О. В. Психосоціальні чинники формування соціальної відповідальності особистості в умовах суспільної кризи. О.В. Палагнюк Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти і професійної підготовки педагогічних кадрів у контексті євроінтеграційних процесів», 12-13 травня 2016 року. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т. 2016. С. 117-121.
- Палагнюк О. В. Социальная ответственность личности: теоретический анализ в контексте целостного подхода в психологии. Практическая психология: от фундаментальных исследований до инноваций: материалы VII Международной научно-практической конференции. Тамбов. 2012. С. 57-62.
- Палагнюк О. В. Професійна підготовка логопедів: сучасні виклики та перспективи в умовах війни. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (вітчизняний та зарубіжний досвід) : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 29 квітня 2024 р.) Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С. 118-124. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10225
- Палагнюк О. В. Від солідарності до згуртованості українців: психологічні аспекти дослідження. Психологічні та правові питання консолідації суспільства в умовах загроз національній безпеці: Зб. наук. праць за матеріалами Фахової дискусії (м. Київ, 06 червня 2024 р.) 2024. [Електронний ресурс] / Інститут соціальної та політичної психології НАПН України https://ispp.org.ua/, Відділ психології політико-правових відносин https://psy-lpr.at.ua
- Палагнюк О. В. Зовнішній конфлікт і внутрішня згуртованість: психологічні виміри суспільної реальності. Актуальні проблеми охорони психічного здоров’я українського народу у воєнний і повоєнний час: Матеріали методологічного семінару НАПН України 16 листопада 2023 року: Зб. матеріалів // За ред. В.Г. Панка. Київ: Педагогічна думка, 2023. 405 с. (електронне видання), С. 196-202. URL: https://lib.iitta.gov.ua/738128/1/1_%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80.pdf
- Палагнюк О. В. Політика ідентичності як інструмент формування демократичної консолідації суспільства. Мирні та воєнні виміри соціальної згуртованості: практика та механізми досягнення [Електронний ресурс]: матер. круглого столу 20.11.2023 р. / упорядник В. М. Духневич. Київ : ІСПП НАПН України, 2024. С. 28-29. URL: http://psy-lpr.at.ua/Materials/2023/2023-kruglij_stil-zgurtovanist.pdf
- Палагнюк О. В. Соціальна солідарність & згуртованість в умовах воєнного і повоєнного часопростору / О. В. Палагнюк// Згуртованість: психологічний та соціологічний виміри інтерпретації [Електронний ресурс]: матер. фахової дискусії 05.06.2023 р. / упорядник В. М. Духневич. Київ: ІСПП НАПН України, 2023. С. 50-67. URL: https://psy-lpr.at.ua/Materials/2023/2023-fakhova_diskusija-zgurtovanist.pdf#page=46
- Палагнюк О. В. (2023). Вільний асоціативний експеримент як засіб дослідження соціальних репрезентацій солідарності серед українців. Соціально-психологічні технології розвитку особистості: Зб.наук праць за матеріалами VІІІ Усеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Соціально-психологічні технології розвитку особистості» (м. Херсон, 07 квітня 2023 р.) [Електронний ресурс] /ред.колегія: І. Р. Крупник, І. С. Попович, Н. І. Тавровецька, О. М. Танасійчук (відп. За випуск) та ін. Херсон: Херсон‒Івано-Франківськ: ХДУ. С. 83-91. URL: https://www.kspu.edu/FileDownload.ashx/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%A1%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97.pdf?id=c7d0f181-f149-47f6-882b-bf026621b782
- Палагнюк О. В. (2021). Психологічні прояви травматизації в період «пост-covid» та практики її опанування. Надзвичайна подія: методологія вивчення та практики опанування [Електронний ресурс]: матер. круглого столу 29.10.2021 р. Київ: ІСПП НАПН України. 49-53.
URL: http://psy-lpr.at.ua/Materials/ks-np-2021.pdf. - Палагнюк О. В. Соціальна солідарність: політична технологія чи природний процес? Сучасні політичні технології: досвід та перспективи реалізації в Україні: матеріали всеукр. відкритої науково-практ. конф., м. Київ, Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського. 17 грудня 2021 року; ред. колегія: Ія Дегтярьова, Владислав Котляр, Олександр Кульга, Тетяна Мельник та ін. Київ. ДКС-Центр. 2021. С. 117-122.
URL: https://pcal.com.ua/wp-content/uploads/2021/11/Збірник-тез-конференції_17.12.2021.pdf - Палагнюк О. В. Тренінг соціальної відповідальності фахівців освітньої галузі як засіб особистісно-професійного становлення. Розвиток особистості дитини та учителя в сучасному освітньому просторі : досвід, проблеми та перспективи: Матеріали міжвузівської (заочної) науково-практичної конференції (27 лютого 2019 р.) Хмельницький : Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. 2019. С. 139-142.
-
Палагнюк О. В., Тома М. Вплив взаємовідносин між батьками на формування особистості дитини. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (10-11 травня 2014 року). Філософсько-педагогічні науки. Чернівці: Рута. 2014.
-
Палагнюк О. В., Долгова Н. Вплив соціометричного статусу на емоційне благополуччя дитини: теоретико-методичні аспекти. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (10-11 травня 2016 року). Філософсько-педагогічні науки. Чернівці: Рута. 2016.
-
Палагнюк О. В., Мироник В. Перспективи дослідження проблеми психолого-педагогічного супроводу сором’язливих дітей. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (10-11 травня 2016 року). Філософсько-педагогічні науки. Чернівці: Рута. 2016.
-
Палагнюк О. В., Воробець А. Психологічні особливості формування Я-образу у дітей дошкільного віку. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (10-11 травня 2016 року). Філософсько-педагогічні науки. Чернівці: Рута. 2016.
-
Палагнюк О. В., Черешнюк Ю. Тривожність як фактор формування страху у дітей дошкільного віку: теоретичний аспект. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (10-11 травня 2017 року). Філософсько-педагогічні науки. Чернівці: Рута, 2017. С. 321-329.
-
Палагнюк О. В., Долгова Н. Середовище спілкування дітей дошкільного віку як чинник становлення емоційного благополуччя та формування їх соціометричного статусу. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (10-11 травня 2017 року). Філософсько-педагогічні науки. Чернівці: Рута. 2017. С. 95-97.
-
Палагнюк О. В., Воробець А. Психологічні особливості формування Я-образу у дітей дошкільного віку: теоретико-емпіричні аспекти. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (10-11 травня 2017 року). Філософсько-педагогічні науки. Чернівці: Рута. 2017. С. 55-57.
-
Палагнюк О. В., Вірстюк Ю. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами зображувальної діяльності. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (17-19 квітня 2018 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т. 2018. с.49-51.
-
Палагнюк О. В., Романюк І. Обдарованість особистості як психолого-педагогічна проблема. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (17-19 квітня 2018 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т. 2018. с. 275-277.
-
Палагнюк О. В., Воробець А. Психологічна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (17-19 квітня 2018 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т. 2018. с. 55-57.
-
Палагнюк О. В., Назаренко В. Реалії та перспективи використання комп’ютерних технологій навчання і виховання дітей дошкільного віку. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16-18 квітня 2019 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т. 2019.
-
Палагнюк О. В., Любін Х. Педагогічні шляхи виховання гуманних почуттів у старших дошкільників. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16-18 квітня 2019 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т. 2019.
-
Палагнюк О. В., Гусак І. Вплив сім’ї на формування моделі агресивної поведінки дітей дошкільного віку. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16-18 квітня 2019 року). – Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т. 2019.
-
Палагнюк О. В., Тендітникова О. Особливості формування комунікативної компетентності дошкільників у навчально-виховному процесі. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (22-24 квітня 2020 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т. 2020. С. 213-215.
Інформація про стажування |
Рік проходження |
Місце проходження |
Документ про стажування |
14 жовтня 2021- 25 листопада 2021 |
Департамент наук про освіту факультету педагогічних наук Сучавського університету імені Штефана чел Маре (м.Сучава, Румунія) |
від 26.11.2021 р. |
|
26 жовтня 2020- 7 грудня 2020 |
Повітовий центр ресурсів та освітньої допомоги (м.Сучава, Румунія) |
від 8.12.2020 |
|
2019 р. |
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України,аспірантура |
||
03 травня 2018- 08 червня 2018 |
Львівський національний університет імені Івана Франка, кафедра початкової та дошкільної освіти (м.Львів)
|
Довідка №2585-В |
|
2014 р. |
Інститут дошкільної та шкільної педагогіки Краківського педагогічного університету ( м. Краків, Республіка Польща)
|
Довідка |
Інформальна освіта:
– ІХ Всеукраїнська наукова конференція “Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина української держави”. Термін підвищення кваліфікації: 24-25.11.2021 р. Згальний обсяг підвищення кваліфікації: 1 кредит ЄКТС (30 годин). Сертифікат №035/21 від 24-25.11.2021 р.
– Emotion-focused Therapy Clinic Тема “Introduction to Emotion-Focused Therapy. Workshop, for working with individuals” Термін підвищення кваліфікації: 21-23.10.2020 р. Загальний обсяг підвищення кваліфікації: 0,6 кредити ЄКТС (18 годин). Сертифікат від 23.10.2020 р.
– Всеукраїнський педагогічний марафон для дошкілля «Інновації в освітньому процесі закладів дошкільної освіти». Теми вебінарах: “Інновації в освітньому процесі ЗДО: суспільні запити, освітні тренди”, “Інновації в освітньому процесі ЗДО: педагоги, батьки, діти. Європейська Академія наук і досліджень”. Термін підвищення кваліфікації: 15.12.2021 р. Загальний обсяг підвищення кваліфікації: 0,3 кредити ЄКТС (10 годин). Сертифікат Y1512211160061EA9D від 15.12.2021 р.
– Участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента: офіційний опонент на захисті дисертаційної роботи Цукур Ольги Григорівни. Тема дисертації: «Особливості конструювання особистістю православної ідентичності в умовах секуляризації суспільства» за спеціальністю 19.00.05 - соціальна психологія; психологія соціальної роботи (Спеціалізована вчена рада Д 26.457.01) в Інституті соціальної та політичної психології НАПН України (м. Київ, 20.04.2021 р.). URL: https://ispp.org.ua/2021/04/10/cukur-o-g-osoblivosti-konstruyuvannya-osobististyu-pravoslavno%d1%97-identichnosti-v-umovax-sekulyarizaci%d1%97-suspilstva-3/