Перейти до основного вмісту
Кузнєцова Катерина Сергіївна
кандидат педагогічних наук
доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти

ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9744-0840

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=P9w1QjEAAAAJ&hl=ru

Researcher ID: https://publons.com/researcher/2293316/balaieva-kuznietsova/

Курси, які забезпечує викладач:

– Педагогіка дошкільна;

– Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку;

– Комп’ютерні технології у роботі з дітьми;

– Інноваційні технології в дошкільній освіті;

– Соціальна психологія дитинства;

– Інформаційні технології в роботі сучасного педагога;

– Моніторинг якості дошкільної освіти;

– Новітні комунікативні технології в дошкільній освіті;

– Методика формування цифрової компетентності дітей дошкільногo віку;

– Організація приватного закладу дошкільної освіти;

– Технології НУШ у роботі з дошкільниками;

– Практикум з ігрової діяльності дітей дошкільного віку;

– Універсальний дизайн ЗДО;

– Діджиталізація у сфері спеціальної освіти;

– Інноваційні технології в освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення;

– Інформаційні технології в роботі сучасного педагога;

– Інноваційні підходи в роботі психолога з дітьми з порушеннями мовлення;

Освіта
Роки навчання Назва закладу освіти Спеціальність Кваліфікація
2005-2010 рр. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича Початкове навчання «Магістр початкової освіти, викладач педагогіки і методики початкової освіти»
2013-2015 рр. аспірантура ДВНЗ «Прикарпатський національний педагогічний університет імені Василя Стефаника» 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти  
Захищені дисертації
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук
Рік захисту Спеціальність Номер диплома та дата видачі Тема дисертації
2015 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти ДК №034124 Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності
Вчене звання доцент кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти Атестат доцента
АД № 011034 від 01 лютого 2022 р.
Додаткова інформація
Дата народження 07.12.1987
Працює на кафедрі з 2015 р.

1. Комісарик М., Кузнєцова К. Формування інноваційної компетентності у майбутніх фахівців дошкільної освіти. Розвиток сучасної мистецько-педагогічної освіти: національний і європейський контекст: монографія. /  за наук. ред. М.Вовк. Сучава, 2023. р. 488-510

URL:https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7793

2. Kuznietsova K., Oliynyk M. Educational Web resources in the educational process of preschool institution, Wielokontekstowość procesu całożyciowego uczenia się Wydawnictwo Adam Marszałek. Toruń, 2022, p. 249-261

ISBN 978-83-8180-719-7

URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6775

1. Балаєва К.С. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності : монографія. Чернівці: Місто, 2018. 304 с.

ISBN: 9786176522041

2. Кузнєцова К. , Комісарик М . П психологічні особливості професіоналізації студентів на етапі навчання у закладі вищої освіти. Вплив комунікативно-інформаційного простору на психологічні особливості й особистісні ресурси людини в умовах дії дестабілізаційних факторів на суспільство : монографія / за наук. редакцією І.М. Зварича. Чернівці: Чернівець. нац. ун-т, 2022. С.252-282. 

URL: https://drive.google.com/drive/folders/1y9JM_YupCQZpqnjWDF4WuC4XlsYF1vqq?usp=sharing

1. Основи академічної мобільності викладача закладу вищої освіти : методичні рекомендації для студентів спеціальності «Дошкільна освіта» / М.І. Олійник, К. С. Кузнєцова, Т. А. Колтунович, І. Р. Перепелюк. Чернівці : Видавничий дім «РОДОВІД», 2019. 140 с.

2. Кузнєцова К. С., Комісарик М. І.,  Квасецька Я. А.,  Беспалько Г. М. Інноваційні технології в дошкільний освіті: Навчальний посібник для спеціальності 012 «Дошкільна освіта». Чернівці : Видавничо-інформаційний центр «Місто», 2023. 270 с. 

URL:https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7317 

1. Балаєва К. С. Упровадження інноваційних технологій у професійну діяльність вихователя дошкільного навчального закладу : методичні рекомендації для студентів вищих навчальних закладів напряму підготовки: «Дошкільна освіта». Чернівці : Видавничий дім «РОДОВІД», 2015. 212с.

2.    Комп’ютерні ігри для дітей дошкільного віку : зб. статей / укл. К.С.Балаєва. Чернівці, 2015. 42c

3. Олійник М.І., Балаєва К.С. Академічна мобільність викладача ВНЗ: методичні рекомендації для студентів вищих навчальних закладів спеціальності: «Дошкільна освіта». Чернівці : Видавничий дім «РОДОВІД», 2015. 80с.

4. Робочий зошит для самостійної роботи студентів 2-го курсу факультету педагогіки, психології та соціальної роботи напряму підготовки «Дошкільна освіта» з курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку» / Укл. Марія Комісарик, Катерина Балаєва. Чернівці : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2016. Ч.1. 138 с.

5. Робочий зошит для самостійної роботи студентів 2-го курсу факультету педагогіки, психології та соціальної роботи напряму підготовки «Дошкільна освіта» з курсу «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку» / Укл. Марія Комісарик, Катерина Балаєва. Чернівці: Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2016. Ч. 2. 166 с.

6. Комісарик М. І., Кузнєцова К. С., Квасецька Я.А. Робочий зошит з курсу «Педагогіка дошкільна» для самостійної роботи студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта. Чернівці, 2021. 240 с.

URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2525

7. Кузнєцова К.С. Інноваційні технології в дошкільній освіті: методичні рекомендації  для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта  другого (магістерського) рівня вищої освіти. Чернівці, 2022. 95 с.   

URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4340

8. Інтерактивні вправи для дітей дошкільного віку (ресурс: learningapps.org) : зб.статей / укл. К. С. Кузнєцова. Чернівці, 2022. 38 с. 

URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4654

9. Кузнєцова К.СКомп’ютерні технології у роботі з дітьми: методичні рекомендації  для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта  першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Чернівці, 2022. 39 с. URI https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4689

10. Комісарик М., Кузнєцова К. Теорія та методика фізичного виховання і валеологічної освіти: методичні рекомендації  для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта  для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Чернівці, 2023. 91 с.

URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6617

11. Комісарик М. І., Кузнєцова К. С. Робочий зошит для самостійної роботи студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта з курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку», Чернівці, 2023. 277 с.

URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7284

12. Комісарик М.І., Кузнєцова К. С., Кушнірик Р.В. Інноваційні технології в освітньо-корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення : методичні рекомендації. Чернівці, 2024. 56 с. URL:

URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10272

13. Комісарик М.І., Кузнєцова К. С., Танявська Я.А. Діджиталізація у сфері спеціальної освіти : методичні рекомендації. Чернівці, 2024. 95 с.

14. Комісарик М.І., Кузнецова К. С., Танявська Я.А. Інформаційні технології у роботі сучасного педагога: методичні рекомендації. Чернівці, 2025. https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11617

1. Косило Н. В., Нич О. Б., Балаєва К. С. Готовність вихователів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності. Наука і освіта. 2017. 6. 86-94. 
URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_6_16  
ISSN 2311-8466 (print). 
ISSN 2414-4665 (online) 
DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-6-14
2. Tsybanyuk O., Komisaryk M., Kuznietsova K., Mishkulynets O., Chuyko H. Using folk game-based and body training technologies in modern education in European countries. Conhecimento & Diversidade. 2023. April. Vol.15. № 37. Р.8-72.  (WoS)
URL: https://doi.org/10.18316/rcd.v15i37.10922
URL: https://revistas.unilasalle.edu.br/index.php/conhecimento_diversidade/article/view/10922/0;
URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7269.
ISSN / eISSN  1983-3695 / 2237-8049
JIF (WoS) = 0.1 (2022)   
Q (JCR WoS) = Q4 (2022)
Journal Citation Indicator (JCI)
2021 – 0.01; 2022 – 0.02
URL: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000999138000004
3. Tsybanyuk O., Mishkulynets O., Komisaryk M., Kuznietsova K., Chuyko H. THE GENESIS OF THE TRANSFORMATION OF TERMINOLOGY IN THE FIELD OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS IN ROMANIA, HISTORICAL CONTEXT. Conhecimento & Diversidade. 2023. June. Vol.15. № 37. Р. 381-403.  (WoS)
URL: https://doi.org/10.18316/rcd.v15i37.10966
URL: https://revistas.unilasalle.edu.br/index.php/conhecimento_diversidade/article/view/10922/0
URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7345.
ISSN / eISSN  1983-3695 / 2237-8049
JIF (WoS) = 0.1 (2022)   
Q (JCR WoS) = Q4 (2022)
Journal Citation Indicator (JCI)
2021 – 0.01; 2022 – 0.02
URL: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000999138000004
4. Komisaryk M., Kuznietsova K., Taniavska Y., Chuyko H., Kushniryk R. The Impact of Role-playing Games on Developing Empathy of Future Preschool Inclusive Teachers. International Journal of Education and Information Technologies. 2023. Vol. 17. Р. 134-144. 
https://doi.org/10.46300/9109.2023.17.15; 
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9683

1. Balaieva K. S., Komisaryk M.I. Workbook as a mean of optimization the educational process in higher educational institutions. Virtus : Scientific Journal / Editor-in-Chief M.F. Zhurba.March 12, 2017. Р. 75-78
2. Комисарик М., Балаева К., Федирчик Т. Формиране на готовност в бъдещите педагози за приложение на иновационните технологии в професионалната дейност. Педагогически алманах. брой 2. 2018. 137-144 
URL: https://journals.uni-vt.bg/getarticle.aspx?aid=5925&type=.pdf  
ISSN: 2367-9360 (Online) ISSN: 1310-358Х (Print) 
3. Balakhtar V., Balakhtar, K., & Kuznietsova, K. The Cognitive-Affective Component of the Formation of a Social Work Specialist. ATEE 2020 - Winter Conference. Teacher Education for Promoting Well-Being in School. Suceava, 2020, 16, pp. 39-53/ 
URL:https://doi.org/10.18662/lumproc/atee2020/03   
e-ISSN:2601–2529
4. Komisaryk M., Kuznietsova K. Psychological Peculiarities of the Preschool Age Children with Speech Violations. Trends and Prospects of the Education System and Educators’ Professional Training Development. Lumen, 2020. Р.377-399
5. Kuznietsova K., Oliynyk M. Educational Web resources in the educational process of preschool institution, Wielokontekstowość procesu całożyciowego uczenia się Wydawnictwo Adam Marszałek. Toruń, 2022, p. 249-261
ISBN 978-83-8180-719-7
URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6775 

1. Комісарик М.І., Кузнєцова К.С. Використання робочого зошита упродовж вивчення навчальної дисципліни «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень дітей дошкільного віку». Молодий вчений : науковий журнал. №7.1.(71.1) липень 2019. С. 27‒31 

URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/7.1/6.pdf

1. Балаєва К. С. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до застосування інноваційних технології у професійній діяльності. Науковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наукових праць. Вип. 746. Педагогіка та психологія. 2015. С. 3 – 10.

2. Комісарик М.І., Балаєва К.С. Використання кейс-методу при викладанні курсу «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень у дошкільників». Дошкільна освіта в персоналіях (до ювілею професора К.Й.Щербакової): наукове видання / упорядники О.Г, Брежнєва, Л.В. Макаренко]. Мелітополь : Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2016. С. 132-138.

3. Комісарик М., Балаєва К. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення студентів до створення навчально-методичних посібників. Педагогічний процес : теорія і практика : науковий журнал. 2017. Вип. 4 (59). C. 80-84 

URL:http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/pptp_2017_3_18.pdf ISSN 2412-0154 (Online) ISSN 2078-1687 (Print) DOI https://doi.org/10.28925/2078-1687

4. Квасецька, Я., Кузнєцова К. Гафиня Сузанна Ожаровська у контексті історії дошкілля в Галичині XIX століття. Академічні студії. Серія «Педагогіка», Вип. 3, Ч. 2, 2021. С.70-79  https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.3.2.11 

URL: http://www.academstudies.volyn.ua/index.php/pedagogy/article/view/93

5. Клепар М. В., Кузнєцова К. С., & Нич О. Б. (2021).Використання інфографіки для візуалізації освітнього контенту в закладі вищої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 31-36. 

https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-31-36

URL:https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/966/897 

6. Кузнєцова К.С. Підготовка майбутніх вихователів до використання компютерних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина», №7(12) 2022, 217-227

DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-7(12)

DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-7(12)-217-226

URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1753/1751

7. Кузнєцова К.С., Квасецька Я.А. Стан підготовки майбутніх вихователів до використання технології «Сloud Сomputing» в організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка: науковий журнал. Вип. 48. Т.2. Видавничий дім «Гельветика», 2022 С. 133-138

ISSN: 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)

DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2022/48.2.26

URL:http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/48/part_2/26.pdf

8. Кузнєцова К. С., Квасецька Я. А., Колтунович Т.А. Ретроспектива підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в Україні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи , Volume 21, pp 188-200

 ISSN 2308-6386

DOI https://doi.org/10.35387/od.1(21).2022.188-200

URL:http://www.adult-education-journal.com.ua/index.php/aej/article/view/215/180

9. Кузнєцова К. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до застосування ресурсу learningapps.org у професійній діяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2022, № 4 (118), с.43-52 

ISSN 2414-9799 (Online), ISSN 2312-5993 (Print)

DOI 10.24139/2312-5993/2022.04/052-062

URL:https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6373

1.    Balakhtar, V., Balakhtar, K., & Kuznietsova, K. The Cognitive-Affective Component of the Formation of a Social Work Specialist. In O. Clipa (vol. ed.), Lumen Proceedings: Vol. 16. ATEE 2020 - Winter Conference. Teacher Education for Promoting Well-Being in School. Suceava, 2020. pp. 39-53 
URL: https://doi.org/10.18662/lumproc/atee2020/03 

1. Балаєва К . С. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності. Якість неперервної освіти в умовах євроінтеграційних процесів: тенденції, проблеми, прогнози: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Київ-Чернівці, 2-4 листопада 2015 р.). Чернівці, Друк ФОП Горюк, 2015. с. 177-180
2. Балаєва К.С. Підготовка майбутніх вихователів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності в практиці педагогічної науки. Забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі використання сучасних технологій: збірник матеріалів Міжнародної (заочної) науково-практичної конференції (Хмельницький, 26-27 вересня 2016 року). 2016. с. 28-32
3.    Балаєва К . Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності: історична ретроспектива. Актуальні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти професійної підготовки педагогічних кадрів у контексті євроінтеграційних процесів: матеріали науково-практичної конференції, 12-13 травня 2016 року. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2016. C. 6-10
4.    Балаєва К.С. Ознайомлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів з педагогічною концепцією К.Орфа. Педагогічна майстерність як система професійних і мистецьких компетентностей: зб. Матеріалів XIV Міжнар. Педагогічно-мистецьких читань памʼяті проф. О.П. Рудницької / [голов. Ред.: Г.І. Сотська]. Вип. 8 (12). – К. : Талком, 2017. – 159-163
5. Комісарик М , Балаєва К . Інноваційна спрямованість діяльності викладача вищої школи як необхідна умова підготовки конкурентоспроможного педагога. Якісна освіта в Україні: тенденції, проблеми, перспективи : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 26-28 жовтня 2017 р.). 2017. с.161-165
6. Комісарик М.І., Балаєва К.С. Формування елементарних математичних уявлень дошкільників за допомогою тематичних ігор. Актуальні проблеми початкової освіти та інклюзивного навчання: збірник тез III Міжнар. наук.-практ. конф. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. С. 31–32.
7. Кузнєцова К.С. Підготовка майбутніх вихователів до використання комп'ютерних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку. Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому просторі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 2019. С. 185–189.

8.     Кузнєцова К.С., Квасецька Я.А. Інтернет-ресурси у професійній діяльності вихователя закладу дошкільної освіти. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХІХ Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам'яті проф. О.П. Рудницької / [наук. ред.: Г.І. Соцька, М.П. Вовк]. Вип. 5 (17). К.: Талком, 2022. С. 117-119.
9. Квасецька Я . А., Кузнєцова К. С. Територія закладу дошкільної освіти як природна лабораторія. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття : зб. матеріалів ХХ Міжнар. пед.-міст. читань пам'яті проф. О.П.Рудн.,м. Київ. Черниці, 2023. С. 157–159.
URL:http://ipood.com.ua/e-library/programi-i-zbirniki-materialiv/neperervna-pedagogchna-osvta-hh-stolttya---2023/
URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6785

10. Танявська Я., Кузнєцова К. Мультисенсорні підходи в логопедії: мистецтво, рух та мовлення. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХХІІ Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам’яті проф. О.П. Рудницької. Вип. 8 (20). К.: Талком, 2025. С. 48-53. URL: https://ipood.com.ua/e-library/programi-i-zbirniki-materialiv/neperervna-pedagogchna-osvta-hh-stolttya---2025/ 

11. Танявська Я., Кузнєцова К. Мультисенсорні підходи в логопедії: мистецтво, рух та мовлення. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХХІІ Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам’яті проф. О.П. Рудницької. Вип. 8 (20). К.: Талком, 2025. С. 48-53. URL: https://ipood.com.ua/e-library/programi-i-zbirniki-materialiv/neperervna-pedagogchna-osvta-hh-stolttya---2025/ 

1. Кузнєцова К. Нейроігри в логопедичній практиці. Професiйна пiдготовка майбутнiх фахiвцiв дошкiльної освiти до роботи з дiтьми з особливими освітніми потребами (вiтчизняний та зарубiжний досвiд) : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 29 квітня 2024 р.). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С. 82-86.
ISBN 978-966-423-868-4
URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/10225/Тези_конференція_2024.pdf?sequence=1&isAllowed=y   

2. Квасецька Я., Кузнєцова К. Нові траєкторії використання ідей С.Френе в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч. / за заг. ред.: О.О.Максимової, М.А.Федорової. Житомир: ФОП Левковець, 2022. Ч.2. С. 162-165 

URL:https://eprints.zu.edu.ua/35329/1/%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%202.pdf
URL:  https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6560

3. Квасецька Я., Кузнєцова К. Нові траєкторії використання ідей С.Френе в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч. / за заг. ред.: О.О.Максимової, М.А.Федорової. Житомир: ФОП Левковець, 2022. Ч.2. С. 162-165 

4. Кузнєцова К.С. Використання квест-технології в організації навчального процесу закладу вищої освіти. Актуальні правові та гуманітарно-економічні проблеми в період реформування демократичного суспільства: збірник тез ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції (5–6 лютого 2021 р.). Кропивницький : ПВНЗ КІДМУ, 2021. С. 111-114 

URL: https://archer.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/1169/1/Збірник тез конференції 5-6 лютого 2021 р.(м.Кропивницький).pdf 

5. Кузнєцова К.С. Підготовка майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку. Технології професійної підготовки фахівців в сучасному освітньому просторі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернівці, 17 травня 2019 р.). Чернівці : Видивничий дім «РОДОВІД», 2019. С. 185–189.

6. Балаєва К. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності: історична ретроспектива. Актуальні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти професійної підготовки педагогічних кадрів у контексті євроінтеграційних процесів: Матеріали науково-практичної конференції, 12-13 травня 2016 року. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2016. с. 6-10

1.    Георгіца М., Балаєва К. Комп’ютерна гра як засіб навчання і виховання дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи: Інтернет-конференції ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». 

URL: https://conference.pu.if.ua/forum/files/11-13052016/6/Maria.pdf

2.            Запотічна В., У. Макарчук, Балаєва К. Академічна мобільність українських студентів вимога сучасного освітнього простору. Актуальні проблеми фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи: Інтернет-конференції ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». 

URL: http://conference.pu.if.ua/forum/files/11-13052016/9/Zapotichna.pdf

3.            Дюлофолві Н. Підготовка майбутніх вихователів до застосування малюнкових методик. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (17-19 квітня 2018 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2018. C. 119-121

4.            Каланча М. Розвиток художньо-творчої активності у старших дошкільників: теоретичний аспект. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (17-19 квітня 2018 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2018. C. 143-145

5.            Тащук М. Соціально-комунікативна компетенція як педагогічна категорія / Марія Тащук // Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (17-19 квітня 2018 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2018. – с.321-323

6.            Ткачук Г. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з обдарованими дошкільниками / Ганна Ткачук // Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (17-19 квітня 2018 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2018. – с. 329-331

7.            Баланюк О., Кузнєцова К.С. Розвиток логіко-математичної компетентності у дітей дошкільного віку. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16-17 квітня 2019 року). 2019. С. 5‒7.

8.            Бєловолова М., Кузнєцова К.С. Cloud Computing: «хмарна» технологія та її ресурсно-зорієнтовані можливості в організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16-17 квітня 2019 року). 2019. С. 7‒9

9.            Борщ А., Кузнєцова К. С. Інноваційні технології в освіті. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16-17 квітня 2019 року). 2019. С. 17‒19.

10.         Щеголовата Ю. Умови розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп’ютерних ігор. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. С. 279‒280.
URL: https://www.chnu.edu.ua/media/pciov1cd/fppsr_2023.pdf

URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5086

Науковий керівник – К.С. Кузнєцова

Дата стажування Місце проходження стажування Тема/напрям стажування Виданий документ К-ть годин (кредитів)
14.10. 2021 –
2511. 2021
Сучавський університет “Штефан чел Маре” (м. Сучава, Румунія) Професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до використання інноваційних технологій під час організації взаємодії з учасниками освітнього процесу Довідка № 2394/1/FSE
від 26 листопада 2021 р.
6 кредитів
(180 год.)
2015 ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
(м. Івано-Франківськ)
Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності Здобуття наукового ступеня
Інформальна освіта
Дата стажування Місце проходження стажування Тема/напрям стажування Виданий документ К-ть годин (кредитів)
14.02. 2022 платформа https://naurok.com.ua/webinar/link/635 Сервіси для створення стильних та сучасних презентацій Свідоцтво № В635-1761074
від 16.02.2022 р.
0,06 кредиту (2 години)
9.02. 2022 платформа https://naurok.com.ua/webinar/link/630 Математика в дошкіллі та початковій школі: закладаємо основу для подальшого успішного навчання Свідоцтво № В630-1761074
від 09.02.2022
0,06 кредиту (2 години)
09.06. 2022 Український відкритий університет післядипломної освіти, Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України Інформаційна безпека педагогічних працівників Сертифікат № 4870/22Д
від 09.06.2022 р.
0,1 кредита (2 години)
23.06. 2022 платформа Корпорація Ранок Фізичний розвиток дітей, презентація трьох програм для дошкільної освіти Сертифікат № Y2306221174146121A2
від 23.06.2022 р.
0,03 кредита 1 година
21.07. 2022 платформа Корпорація Ранок Комп’ютерна грамота для малят. Презентація парціальної програми для дошкільнят Сертифікат № Y21072211860751503B
від 21-07-2022
0,03 кредита 1 година
30.06. 2022 платформа Корпорація Ранок Математика в дитячому садку. Презентація програми для дошкільної освіти Сертифікат № Y300622117787313031
від 16.02.2022 р.
0,03 кредита 1 година
22.08 2022 платформа https://coursera.org Use Canva to Create Desktop and Mobile-friendly Web Pages. Сертифікат № FKAJGWRYQZMA
від 22.08.2022 р.
0,1 кредита (2 години)
24.08. 2022 платформа https://osvita.diia.gov.ua Програмування для новачків Сертифікат № TOO42157037
від 24.08.2022 р.
0,2 кредита (6 години)
30.08. 2022 платформа Корпорація Ранок Навчання під час війни. Як не допустити освітньої катастрофи Сертифікат від 30.08.2022 р. 0,1 кредита
(2 години)
7- 11.10 2022 платформа «ВІП. ОСВІТА» «Методика формування елементарних математичних уявлень в дітей дошкільного віку: стандарти якості ECERS-3» Сертифікат № МФЕМУ-912022
від 11 жовтня 2022 року
0,5 кредита (15 години)
26-27.10. 2022 Кам'янець-подільський національний університет імені Івана Огієнка “Від творчого педагога до творчої дитини: гармонія партнерської взаємодії” Сертифікат № КТ-2022/98
від 27 жовтня 2022 року
0,5 кредита (15 години)
1.12. 2022 Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна України ХХ Міжнародні педагогічно-мистецькі читання пам'яті професора О.П.Рудницької “Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: досвід, інновації, тенденції” Сертифікат №01122022/100
від 01.12.2022
0,06 кредиту (3 години)
28-
29.11 2022
освітня програма підвищення кваліфікації «Виховання особистості в художньо освітньому просторі» «УКРАЇНСЬКЕ МИСТЕЦТВО У СВІТОВОМУ ПРОСТОРІ: ІМЕНА І ДОЛІ» СЕРТИФІКАТ № 212197 1,0 кредита (30 годин)
з 3.11 по 30.12 2022 International Historical Biographical Institute (Dubai - New York - Rome - Burgas - Jerusalem - Beijing) VIII Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників “Разом із Визначними Лідерами Сучасності: Цінності, Досвід, Знання, Компетентності і Технології для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу” International certificate № 9545
від 30 desember 2022
6 кредитів (180 годин)
05.10. 2023 платформа Всеосвіта «Якісна дошкільна освіта — успішний старт на шляху до безперервної освіти» сертифіката № UI516486 від 05.10.2023 р. 0,27 кредитів (8 год.)
13.10. 2023 платформа «Всеосвіта» Classroom management у закладі дошкільної освіти сертифіката № YS141847 від 13.10.2023 р. 0,06 кредитів (2 год.)
01.11. 2023 Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди Система освіти і виховання дітей з особливими освітніми потребами: досвід минулого- погляд у майбутнє сертифіката від 01.11.2023 р. 0,3 кредитів (8 год.)
18.12 2023 Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зяюна НАПН України (Україна), Сучавський університет імені Штефана чел Маре (Румунія) Розвиток сучасної мистецько-педагогічної освіти: національний і європейський контекст сертифікат № 18122023/33 0,1 кредитів (2 год.)
07.01. 2024 ТОВ “ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА” Цифровий учитель сертифікат від 07.01.2024 1 кредит (30 год.)
07.01. 2024 ТОВ “ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА” Створюємо простір дитинства разом сертифікат від 07.01.2024 1 кредит (30 год.)
02.07.2024 Асоціація інноваційної та цифрової освіти Штучний Інтелект в освіті

сертифікат  № 47364578 від 02.07.2024 

0,5 кредита (15 годин)

07 липня 2024

ВУМ

https://vumonline.ua/
«Цифрова безпека та комунікація в онлайні»

сертифікат  № 4736457110885  від 07.07.2024

0,2 кредита (6 годин)

29 серпня 2024 року Український інститут дитинства Вебінар. «Mr.Leader. Розвиток комунікативної компетентності дошкільнят: інноваційні підходи та практичні рішення»

Сертифікат № ПК-2024/8935

0,4 кредита (12 годин)

17 жовтня 2024 року Українській автентичній платформі «ВІП. ОСВІТА» «Організація інклюзивного навчання для здобувачів освіти ЗЗСО з інтелектуальними /навчальними/ функціональними мовленнєвими труднощами (на конкретному прикладі)»

Сертифікат №ОІНКП-3902024

0.06 кредиту (2 год)

 

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності