Наукові інтереси:
· Діагностика мовленнєвих порушень з логопропедевтикою;
· Спеціальна методика навчання мови та мовлення;
· Сучасні проблеми логопедії;
· Логопедичні технології;
· Психологічний супровід батьків дитини із ТПМ;
· Використання інноваційних освітніх технологій у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення.
Курси, які забезпечує викладач:
· – Вікова та педагогічна психологія;
· – Сучасні проблеми логопедії;
· – Логопедичні технології;
· – Історія спеціальної педагогіки та спеціальної психології;
– Спеціальна методика навчання мови та мовлення;
· – Психологічний супровід батьків дитини із ТПМ;
– Організація психологічної служби в закладах дошкільної освіти;
– Діагностика мовленнєвих порушень з логопропедевтикою;
– Основи професійно-педагогічного спілкування з тренінгом;
– Менеджмент в галузі дошкільної освіти.
Освіта |
Роки навчання |
Назва закладу освіти |
Спеціальність |
Кваліфікація |
||||
1986-1992 |
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича |
“Українська мова і література” |
Філолог. Викладач української мови і літератури |
|||||
1993-1994 |
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича |
«Практична психологія» |
Практичний психолог |
|||||
2021-2022 |
Кам”янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
«Спеціальна освіта. Логопедія» |
Магістр зі спеціальної освіти за спеціалізацією Логопедія. Вчитель-логопед |
|||||
Захищені дисертації |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук |
Рік захисту |
Спеціальність |
Номер диплома та дата видачі |
Тема дисертації |
|||
2003 |
10.02.01 – українська мова |
ДК № 020905 від 12.11.2003 р. |
“Гідронімія Буковини” |
|||||
2008 |
доктора філософії |
(ДК №020905) від 23.04.2008 р. |
||||||
Вчене звання |
доцент |
Доцент АД № 012504 від 20.02.2023 р. |
||||||
Додаткова інформація |
Дата народження |
30.06.1967 р. |
||||||
Працює на кафедрі з |
2014 р. |
|||||||
1. Коstyk L. Vocational Training of Preschool Teachers Trends and prospects of the education system and educators’ professional training development Mariia OLIINYK, Otilia CLIPA, Malgorzata STAWIAK-OSOSINSKA (editors) Сopyright. LUMEN Media Publishing, London, UK ISBN: 978-1-910129-28-9. Editura LUMEN, Iasi, Romania ISBN: 978-973-166-589-4. Editura Lumen, 2020. LUMEN, 2020 С.105-118.
URL: https://lumenpublishing.com/lumen-open-books/index.php/lumen/catalog/book/3
DOI: https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch007
2. Костик Л. Аспекти альтернативної та допоміжної комунікації у соціальній реабілітації дітей з особливими освітніми потребами Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти: монографія / [кол. Авт.: Гаврилова Н.С., Миронова С.П., Платаш Л.Б., Романюк С.З. та ін.] за заг. Ред. Л.Б. Платаш. Чернівці: Технодрук, 2020. С.217-224.
3. Костик Любов, Костик Василь. Нейропедагогічний вплив народних ігор на розумовий розвиток дітей з особливими потребами Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність та перспективи розвитку: колективна монографія у 2 частинах. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні./за ред. СП Миронової, ЛБ Платаш. Чернівці:«Технодрук», 2021. С.119-141. ISBN 978-617-8034-20-7
URL: https://archer.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2723/1/MONOGRAF_%D1%81%D1%84_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8F.pdf
4. Костик Любов, Олійник Роксоляна. Сендплей як ефективний метод психологічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами. Current Problems of Harmonization of Personality Development in the Modern Educational Space. Ed. by Olha Blaha, Sławomir Śliwa. Monograph. Opole: Publishing House WSZiA, 2021. С. 408-419. ISBN 978-83-66567-33-7.
5. Костик Л. Формування мовленнєвої полікомпетентності дошкільників засобами ейдетеки. Розвиток сучасної мистецько-педагогічної освіти: національний і європейський контекст: монографія / за наук. ред. М. Вовк. Сучава: Університет “Штефана чел Маре”, 2023. С.467-487.
URL:https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7793
ISBN 978-973-666-786-2
1. Костик Л.Б., Олійник М.І., Собкова С.І. Психолог у закладі дошкільної освіти (курс лекцій для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта»): навчально-методичний посібник . Чернівці: Технодрук, 2020. 152 с.
2. Костик Л. Основи професійно-педагогічного спілкування з тренінгом: навч.-метод. посіб. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2022. 132 с.URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4727
3. Костик Л. Основи професійно-педагогічного спілкування: метод. реком. до самостійної роботи студентів. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. 52 с.URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4728
4. Доскач С.С., Костик Л.Б. Загальна та вікова психологія: навч.-метод. посіб. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2023. 256 c. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6757
1. Bihun, N., Chorna, O., Kostyk, L., Ryhel, O., Hoian, I., & Fedyk, O.(2022). Self-Sufficiency of the Personality as a Psychological Condition for the Development of Their Neuropsychological Self-Regulation in the Context of Practical Psychology. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(3), 16-29. https://doi.org/10.18662/brain/13.3/351(Web of Science).
2. Doskach, S., Kostyk, L., Batrynchuk, Z., Honchar, N., Babiuk, T., & Skrypnyk, M. (2022). Influence of University Professors on the Formation of Personal Maturity of Students Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 14(4), 196-218. https://doi.org/10.18662/rrem/14.4/637 (Web of Science).
ISSN: 2066-7329.
3. Sanzharovets V., PetrenkoT., Mietule I., Platash L. Kostyk L. Use of Innovative Technologies in Training of Future Social Workers. SHS Web of Conferences. Vol. 100 2021. IV International Scientific Congress “Society of Ambient Intelligence – 2021” (ISCSAI 2021). Kryvyi Rih, Ukraine, April 12-16, 2021. (Web of Science)
DOI: https://doi.org/10.1051/shsconf/202110004006
URL: https://www.shs–conferences.org/articles/shsconf/abs/2021/11/shsconf_iscsai2021_04006/shsconf_iscsai2021_04006.html
1. Костик Л. Формування гендерної ідентичності дітей дошкільного віку Молодий вчений. 2019. №7.1. (71.1). С.31-34.
URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/7.1_71.1_2019.pdf
2. Kostyk L., Kostyk V., Platash L., Palahnyuk O. MAJOR ASPECTS OF STUDYING GENDER IDENTITY OF CHILDREN IN THE TEACHING AND EDUCATIONAL PROCESS Міжнародний науковий журнал «Грааль науки» № 4 (Травень, 2021) : за матеріалами I Міжнародної науково-практичної конференції «Globalization of scientific knowledge: international cooperation and integration of sciences», що проводилася 7 травня 2021 року ГО «Європейська наукова платформа» (Вінниця, Україна) та ТОВ «International Centre Corporative Management» (Відень, Австрія). С.419-435. (Index Copernicus).
URL: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/grail-of-science/issue/view/07.05.2021
DOI: https://doi.org/10.36074/grail-of-science.07.05.2021
3. Костик Л.Б., Доскач С.С., Батринчук З Р., Платаш Л.Б. Міжкультурна комунікація у процесі професійної підготовки майбутніх психологів та педагогів. Науковий журнал «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». № 76, Т.2. Видавничий дім «Гельветика», Запоріжжя : КПУ, 2021. С. 81-87. (Фахове видання категорія В, Index Copernicus).
URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2021/76/part_2/16.pdf
DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.76-2.14
4. Доскач С.С., Костик Л.Б. Технології інформаційно-маніпулятивного впливу на суспільно-політичну свідомість та поведінку сучасної молоді. Наука і освіта Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського. 2021. № 2. 27-33. (Фахове видання категорія В, Index Copernicus)
URL: https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/articles/2021-2-doc/2021-2-st4
DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2021-2-4
5. Костик Л.Б., Батринчук З Р., Платаш Л.Б. Формування творчої особистості педагога у процесі його комунікативної діяльності. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія №66, 2021. С. 66-72. (Фахове видання категорія В, Index Copernicus)
URL: https://vspu.net/nzped/index.php/nzped/issue/view/191/211
DOI: 10.31652/2415-7872-2021-66-66-72.
6. Костик Л.Б., Гончар Н.П., Цегельник Т.М. Особливості пісочної терапії як методу розкриття творчого потенціалу дитини. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.232-236. (Фахове видання категорія В, Index Copernicus)
URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/vip36
DOI: https://doi.org/10.32843/2663– 6085/2021/36.48
7. Костик Л., Темерівська Т., Ефективнісь нетрадиційних методів лікування та реабілітації дітей із частими захворюваннями органів дихання в умовах закладу дошкільної освіти Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. Випуск 21. 2021. С.5-10. (Фахове видання категорія В, Index Copernicus)
URL: http://visnyk-sport.kpnu.edu.ua/issue/view/14391
DOI: https://doi.org/10.32626/2309-8082.2021-21
Рік проходження |
Місце проходження |
Документ про стажування |
||||
2018 |
Львівський національний університет імені Івана Франка |
№2583-В від 12 червня 2018 р. |
||||
2019 |
Сучавський університет імені Штефана чел Маре |
від 31 січня 2019 р. (0,6 кредитів, 30 год.) |
||||
2021 |
Білостоцький університет (м. Білосток, Польща) |
№69 від 14 травня 2021 р. (6.0 кредитів,180 год.) |
||||
2022 |
Одеський державний університет внутрішніх справ |
№ADV-1807103-OSUIA від 28.08.2022 (6.0 кредитів,180 год.) |
||||
2022 |
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України підвищення кваліфікації |
№16112112/05 (6.0 кредитів (180 год.) |
||||
2022 |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
про підвищення кваліфікації №5346. (0,6 кредитів, 30 год.) |
||||
2022 |
Університет Штефана чел Маре ( м. Сучава, Румунія) 8 Міжнародна науково-практична конференція «Соціально-емоційне навчання та позитивний розвиток» |
від 30 червня 2022 р. (0,6 кредитів, 30 год.) |
||||
2022 |
Кам”янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
М22№103153 від 31.12.2022 р. |