Перейти до основного вмісту
Колтунович Тетяна Анатоліївна
кандидат психологічних наук, доцент
доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти

ORCID

Publons

Google Scholar

Web of Science

Курси, які забезпечує викладач:

– Основи наукових досліджень;
– Основи науково-дослідної роботи та етика психолого-педагогічних досліджень;
– Методологія та організація наукових досліджень;
– Соціальна психологія;
– Психологія професійного вигорання фахівців закладів освіти;
– Педагогічна психологія з практикумом;
– Правові засади роботи практичного психолога закладу дошкільної освіти;
– Математичні методи в педагогічних та психологічних дослідженнях;
– Робота психолога з дітьми з розладом дефіциту уваги та гіперактивністю;
– Експериментальні методи дослідження у дитячій психології;
– Історія дитячої психології;
– Психологія професійного вигорання фахівців (дисципліна з каталогу загальноуніверситетських вибіркових дисциплін)

Освіта

Роки навчання

Назва закладу освіти

Спеціальність

Кваліфікація

1994-1998

Педагогічне училище Чернівецького державного університету імені Юрія Федьковича

“Дошкільне виховання”

Вихователь в дошкільних закладах, вихователь з правом навчання англійській мові

1998-2001

Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

«Дошкільне виховання»

Вихователь дітей дошкільного віку; практичний психолог у закладах освіти

2008-2012

Аспірантура ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

19.00.07 – педагогічна та вікова психологія

 

2018-2020

Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»

Менеджмент

Магістр. 073 Менеджмент. Спеціалізація «Управління навчальним закладом»

Захищені дисертації

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук

Рік захисту

Спеціальність

Номер диплома та дата видачі

Тема дисертації

2016

19.00.07 – педагогічна та вікова психологія

ДК № 038802
від 29.09.2016р.

Психологічні умови корекції професійного вигорання у вихователів дитячих навчальних закладів

Вчене звання

доцент кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти

Атестат доцента АД 002900  від 20 червня 2019 р.

Додаткова інформація

Дата народження

14.08.1979 р.

Працює на кафедрі з

2002 р.

  1. Chuyko H., Chaplak Ya., Koltunovych T. Theoretical Aspects of the Problem of Trust in Psychology. Trends and prospects of the education system and educator’s professional training development. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Małgorzata Stawiak-Ososińska. Iasi: Lumen Publishing House, 2020. P. 163-186. DOI: https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch011; URL (збірник): https://lumenpublishing.com/lumen-open-books/index.php/lumen/catalog/book/3

  2. Chuyko H., Koltunovych T., Chaplak Ya., Zvarych I. Peculiarities of students’ experiencing a life meaning crisis. Uczenie się w trakcie życia – aspekty, postulaty, uzasadnienia / Red. A.Przygoda, K. Potaczała-Perz, S. Kowalski. Toruń:  Wydawnictwo Adam Marszałek, 2021. S. 227–255.
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4179
  1. Чуйко Г.В., Колтунович Т.А., Чаплак Я.В. Загальна психологія : індивідуально-психологічні особливості особистості: навчальний посібник. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2025. 212 с.
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11665 
    ISBN 978-966-423-931-5


  2. Колтунович Т.А., Чуйко Г.В., Чаплак Я.В. Соціально-психологічні експерименти : навч. пос. Чернівці :  Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. 192 с.
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6213
    ISBN 978-966-423-745-8

  3. Колтунович Т. А., Чуйко Г. В. Невідоме про відомих: навч. посіб. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. 260 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4191
    ISBN 978-966-423-698-7

  4. Зварич І. М., Чуйко Г. В., Колтунович Т. А. Екзистенційна та гуманістична психологія : навч. посібник / за наук. ред. В. Г Панка. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2019. 496 с.
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2651
    ISBN: 978-966-423-483-9

  5. Колтунович Т.А. Як не згоріти в полум’ї професії : теорія, діагностика, корекція: навч.-метод. посіб. 2-ге вид., перероб. і доп. Чернівці : Видавничий дім «РОДОВІД», 2016. 164 с.
  1. Методичні рекомендації до написання курсової роботи з логопедії та спеціальних методик здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта : електронне видання / Укл. Т. А. Колтунович. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2025.  68 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11667

  2. Методичні рекомендації до написання курсової роботи зі спеціальної педагогіки та логопедії здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта : електронне видання / Укл. Т.А. Колтунович. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2025. 64 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11669 

  3. Методичні рекомендації до написання кваліфікаційної роботи здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта : електронне видання / Укл. Т.А. Колтунович. Чернівці: [б.в.], 2024. 54 с.
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10902 
     
  4. Колтунович Т.А., Чуйко Г.В. Психологічні особливості особистості педагога: навчально-методичний посібник. Чернівці: [б.в.], 2024. 248 с.
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/ xmlui/handle/123456789/8931

  5. Методичні рекомендації до написання кваліфікаційних робіт на другому (магістерському) рівні вищої освіти для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» : електронне видання / Укл. Т.А. Колтунович, М.І. Олійник, Я.А. Танявська. Чернівці: [б.в.], 2023. 68 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8912

  6. Психологія загальна : метод. рек. для студентів першого (бакалавр.) рівня вищої освіти спец. 012 Дошкільна освіта ОПП «Дошкільна освіта (Психологія в закладах дошкільної освіти)» та спеціальності 016 Спеціальна освіта ОПП «Логопедія» / уклад.: М.І. Олійник, Т.А. Колтунович. Чернівці, 2022. 85 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8909 

  7. Виконання, оформлення та захист курсових робіт : методичні рекомендації для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / Укл. Т. А. Колтунович. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. 62 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4645

  8. Основи академічної мобільності викладача закладу вищої освіти : методичні рекомендації для студентів спеціальності «Дошкільна освіта» / М.І. Олійник, К.С. Кузнєцова, Т.А. Колтунович, І.Р.Перепелюк. Чернівці : Видавничий дім «РОДОВІД», 2019. 140 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3681
  1. Chuyko H., Chaplak Y., & Koltunovych T. Psychological characteristics of internet addiction in students in problem life situations (COVID-19, war). Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2024. №16(3), 309-334.
    DOI: https://doi.org/10.18662/rrem/16.3/895
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10355 
    ISSN: 2066-7329 | e-ISSN: 2067-9270

  2. Chuyko H., Koltunovych T., & Chaplak Y. Emotional  Intelligence in the Context of Personal Dispositions Development of Students – Future Psychologists. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2023. № 15(1). Р. 505–532. (Web of Science)
    DOI: https://doi.org/10.18662/rrem/15.1/708
    URL: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/5827/4222
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/6759
    ISSN: 2066-7329 | e-ISSN: 2067-9270

  3. Polishchuk O., Koltunovych T., Andrieieva Y., Heisonyuk N., & Oliinyk M. Job Satisfaction and Professional Burnout of Preschool Teachers. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2022. 14(4). Р. 325-352. (Web of Science)
    DOI:  https://doi.org/10.18662/rrem/14.4/644
    URL: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/4938
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2642
    ISSN: 2066-7329   e-ISSN: 2067-9270

  4. Chuyko H., Koltunovych T., Chaplak Ya., Komisatyk M. Students’ Defense Mechanisms and Coping Strategies in Terms of COVID-19 Pandemic. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2022. 14(1). P. 115-138. (Web of Science)
    URL: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/4242/3515
    DOI: https://doi.org/10.18662/rrem/14.1/510
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4148
    ISSN: 2066-7329 | e-ISSN: 2067-9270

  5. Koltunovych T., Polishchuk O. Personality Characteristics of Preschool Education Students with Different Levels of Emotional Intelligence. Revista Românească pentru Educație Multidimensională. 2019. Vol. 11. № 1. P. 100–116. (Web of Science)
    URL: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/1129/pdf
    DOI: http://dx.doi.org/10.18662/rrem/99
    ISSN: 2066-7329|e  ISSN: 2067-9270

  6. Koltunovych T., Polishchuk O. Emotional Intelligence Features Of Students With Different Levels Of Emotional Burnout. The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences, Vol. LXVII, 2019 (WUT - IX International Conference Word, Utterance, Text: Cognitive, Pragmatic and Cultural Aspects, August 15, 2019). P. 344-353. (Web of Science)
    URL: https://www.europeanproceedings.com/files/data/article/79/6034/article_79_6034_pdf_100.pdf
    DOI: https://doi.org/10.15405/epsbs.2019.08.03.41
    ISSN: 2357-1330
  1. Rudnytska-Yuriichuk I., Koltunovych T. Experience of inclusive education implementation in European contries. International Journal of Social and Educational Innovation (IJSEIro). 2024. 11(21). P. 61-71. URL: https://www.journals.aseiacademic.org/index.php/ijsei/article/view/349
  1. Чуйко Г.В., Колтунович Т.А. Психічне здоровʼя студентів – майбутніх психологів в умовах війни. Міжнародний науковий журнал «Грааль науки». 2024. №38. С. 348-350.
    DOI: https://doi.org/10.36074/grail-of-science.12.04.2024.061;
    URL: https://archive.journal-grail.science/index.php/2710-3056/article/view/2280 (Index Copernicus)

  2. Колтунович Т. А., Поліщук О. М. Використання ментальних карт як засобу візуалізації у процесі викладання соціальної психології. Молодий вчений. 2019. № 7.1  (71.1). С. 19–26. URL:  http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/7.1/5.pdf (Index Copernicus)

  3. Колтунович Т. А., Поліщук О.М. Особливості емоційного інтелекту у майбутніх вихователів. Молодий вчений. 2018. № 4 (56). С. 218–227. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/4/51.pdf (Index Copernicus).

  4. Колтунович Т. А., Поліщук О. М. Прокрастинація – конфлікт між «важливим» і «приємним». Молодий вчений. 2017. № 5 (45). С. 211–218. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/5/50.pdf  (Index Copernicus).
  1. Чуйко Г.В., Чаплак Я.В., Колтунович Т.А.  Толерантність до невизначеності у ситуації війни. Psychological Journal. 2024. Т. 10. № 1 (81).
    URL: https://apsijournal.com/index.php/ psyjournal/article/view/1593 (категорія Б)

  2. Чуйко Г.В., Чаплак Я.В., Колтунович Т.А. Диспозиційні чинники схильності до прокрастинації у юнацькому віці.  Технології розвитку інтелекту. 2023. Т.7. № 1(33). 
    DOI: http://doi.org/10.31108/3.2023.7.1.7;
    URL: https://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/613/194;
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7077 

  3. Колтунович Т.А., Чуйко Г.В. Самоставлення та перфекціонізм як кореляти вигорання вихователів дитячих дошкільних установ. Психологічний часопис : зб. наук. праць / за ред. С.Д. Максименка. Київ: Інститут психології імені Г.С.Костюка Національної академії педагогічних наук України. 2022. № 8 (4). С. 7–27. DOI: https://doi.org/10.31108/1.2022.8.4.1
    URL: https://apsijournal.com/index.php/psyjournal/article/view/1511
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6091  
    ISSN 2414-0023(print) ISSN 2414-004X (online)

  4. Чуйко Г.В., Чаплак Я.В., Колтунович Т.А. Особливості прояву емпатії та рефлексії у майбутніх психологів. Психологічний часопис : зб. наук. праць / за ред. С.Д. Максименка. Київ: Інститут психології імені Г.С.Костюка Національної академії педагогічних наук України. 2022. 1 (57). C.131-148. 
    URL: https://www.apsijournal.com/index.php/psyjournal/article/view/1418/849
    DOI: https://doi.org/10.31108/1.2022.8.1.10
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/4650
    ISSN 2414-0023(print) ISSN 2414-004X (online)

  5. Кузнєцова К. С., Квасецька Я. А., Колтунович Т.А. Ретроспектива підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в Україні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. 2022. № 21. С. 188–200. URL: http://www.adult-education-journal.com.ua/index.php/aej/article/view/215/180
    DOI:  https://doi.org/10.35387/od.1(21).2022.188-200
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4865
    ISSN 2308-6386

  6. Поліщук О. М., Колтунович Т. А. Особливості емоційних проявів у вихователів з різними рівнями професійних деформацій. Психологічний часопис : зб. наук. праць / за ред. С. Д. Максименка. Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2019. № 2. Вип. 22. С. 99-119.
    URL: http://www.apsijournal.com/index.php/psyjournal/article/view/512/329.

  7. Гордійчук М., Колтунович Т. Методика активізації пізнавальної діяльності у контексті проблеми мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський, 2019. Вип. 26 (1-2019). Ч. 2. С. 224–231.
    URL: http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/168966
    DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.224-231

  8. Колтунович Т.А. Семантика, дефініції і співвідношення понять «професійне вигорання» та «професійна деформація». Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2015. Вип. 746: Педагогіка та психологія. С. 76–86. 

  9. Колтунович Т.А. Структурна організація паттернів психологічного захисту та копінгу у вихователів з різними рівнями професійного вигорання. Scientific Journal «ScienceRice». 2015. № 10/1 (15). С. 34–43. DOI: 10.15587/2313-8416.2015.52134
    URL: http://journals.uran.ua/sciencerise/article/view/52134.
  1. Чуйко Г.В., Чаплак Я.В., Колтунович Т.А. Консенсус: чи завжди це добре для групи?  Theoretical and practical aspects of modern scientific research: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the V International Scientific and Practical Conference, Seoul, January 24, 2025. Seoul-Vinnytsia: Case Co., Ltd.& UKRLOGOS Group LLC, 2025. С.375-381.
    DOI:  https://doi.org/10.36074/logos-24.01.2025.079
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11575
    URL:  https://archive.logos-science.com/index.php/conference-proceedings/issue/view/31/31

  2. Koltunovych T., Oliinyk M., Perepeliuk I., & Kvasetska Y. Personal Determinants of Emotional Burnout in Students (Future Physical Training Teachers). In O. Clipa (vol. Ed.), Lumen Proceedings: Vol. 16. ATEE 2020 - Winter Conference. Teacher Education for Promoting Well-Being in School. (Suceava, 2020). Iasi, Romania: LUMEN Publishing House, 2021. P. 191–210.
    URL: https://doi.org/10.18662/lumproc/atee2020/14

  3. Koltunovych T., Polishchuk O. Emotional Intelligence Features Of Students With Different Levels Of Emotional Burnout. The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences, Vol. LXVII, 2019 (WUT - IX International Conference Word, Utterance, Text: Cognitive, Pragmatic and Cultural Aspects, August 15, 2019). P. 344-353. (Web of Science)
    URL: https://www.europeanproceedings.com/files/data/article/79/6034/article_79_6034_pdf_100.pdf
    DOI: https://doi.org/10.15405/epsbs.2019.08.03.41
    ISSN: 2357-1330
  1. Колтунович Т.А.  Академічне письмо: ключові принципи та виклики для студентів. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХХІІ Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам’яті проф. О.П. Рудницької. 2025. № 8 (20). С. 55–60. URL: https://ipood.com.ua/data/NDR/nonNDR_publications/2025_zbirnyk_Rudnytska.pdf 
  2. Колтунович Т. Психолого-педагогічні умови навчання дітей з розладами дефіциту уваги та гіперактивністю. Професiйна пiдготовка майбутнiх фахiвцiв дошкiльної освiти до роботи з дiтьми з особливими освітніми потребами (вiтчизняний та зарубiжний досвiд) : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 29 квітня 2024 р.). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С. 55-60. URL: http://surl.li/dattxv 

  3. Колтунович Т. А. Використання методу ННС Маршала Розенберга у вищій школі. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХХ Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам’яті проф. О.П. Рудницької / наук. ред. Г.І. Сотська, М.П. Вовк. Вип. 6 (18). Київ-Чернівці: Букрек, 2023. С. 93–96. URL: http://ipood.com.ua/e-library/programi-i-zbirniki-materialiv/neperervna-pedagogchna-osvta-hh-stolttya---2023/ 

  4. Поліщук О.М., Колтунович Т.А. Hard Skills і Soft Skills у роботі керівника закладу освіти. Теорія і практика сучасної науки та освіти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 20-21 червня 2022 року). Львів : Львівський науковий форум, 2022. C. 42–45. 
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5413 

  5. Колтунович Т. А., Олійник Р. В. Організація інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти. Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернівці, 22 листопада 2019 р.). Чернівці : Технодрук, 2019. С. 114–118. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3082 

  6. Колтунович Т. А., Перепелюк І. Р. Формування soft skills у дітей дошкільного віку як умова їх успішної адаптації до навчання у школі. Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кам’янець-Подільський, 17–18 квітня 2019 р.) / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; відпов. секретар К. І. Демчик. Київ : Міленіум, 2019. С. 89–91.

  7. Колтунович Т. А., Stawiak-Ososińska M. Використання технології візуалізації у вищій школі. Технології професійної підготовки фахівців в сучасному освітньому просторі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернівці, 17 травня 2019 р.). Чернівці : Видавничий дім «РОДОВІД», 2019. С. 185–189.

  8. Макарчук У. М., Колтунович Т. А. Зміст і структура готовності майбутнього вихователя до професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Технології професійної підготовки фахівців в сучасному освітньому просторі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернівці, 17 травня 2019 р.). Чернівці : Видавничий дім «РОДОВІД», 2019. С. 75–78.
  1. Колтунович Т.А., Чуйко Г.В. Соціальний оптимізм в умовах хронічного стресу. Актуальні правові та гуманітарно-економічні проблеми в період реформування демократичного суспільства: збірник тез ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 5–6 лютого 2021 року). Кропивницький: ПВНЗ КІДМУ, 2021. С. 103–106.
    URL: http://kidmu.com.ua/images/ndrobota/2021/Zbyrnyk_tez_konf_5-6_02_21_Kropyvnytskyi.pdf 

  2. Журат Ю.В., Колтунович Т.А. Використання концептуальних ідей вальдорфської педагогіки в сучасній теорії та практиці закладів дошкільної освіти. Актуальні правові та гуманітарно-економічні проблеми в період реформування демократичного суспільства: збірник тез VIІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (15–16 листопада 2019 р.). Кропивницький : ПВНЗ КІДМУ, 2019. С 152– 155.

  3. Поліщук О.М., Колтунович Т.А. Творчий компонент професійної компетентності психолога. Соціальна психологія сьогодні: здобутки і перспективи: матеріали доповідей учасників ІІ Всеукраїнського конгресу із соціальної психології. Киїів: [б.в.],  С.167–169. 
    URL: http://ispp.org.ua/wp-content/uploads/2019/11/Theses-UCSP2019.pdf 

  4. Москалець В.П., Колтунович Т.А. Психічне вигорання як проблема безпеки України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Львів, 26–27 квітня 2018 р.) / Упорядн. М. Й. Варій.  Львів : «ПОЛОМ», 2018. С. 150-152.

Член редакційної колегії "International Journal of Inclusive and Sustainable Education" (2833-5414)
URL: https://inter-publishing.com/index.php/IJISE/about/editorialTeam  (2023 р.)

Дата стажування Місце проходження стажування Тема/напрям стажування Виданий документ К-ть годин (кредитів)
17 січня  –
18 червня 2022
ДЗВО “Університет менеджменту освіти”, Центральний інститут післядипломної освіти “Психологічні аспекти ефективного управління організаціями в умовах змін” Свідоцтво
СП 35830447/0816-22

від 18 червня
2022 р.
6 кредитів (180 год.)
09 березня 2021 –
07 червня 2021
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, кафедра педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти
(м. Тернопіль)
Психолого-педагогічні основи підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти Довідка про стажування
№ 189-33/103

від 08 червня
2021 р.
6 кредитів (180 год.)
2020 Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»
(м. Чернівці)
спеціальність «Менеджмент», спеціалізація «Управління навчальним закладом» Диплом магістра
М20 №090358
від 15 червня
2020 р.
92 кредити
(2 760 год.)
15 жовтня 2018 –
30 жовтня 2018
Сучавський університет імені Штефана чел Маре
(м. Сучава, Румунія)
Реалізація професійно-практичного компоненту підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін Довідка №2696/FSE
від 30 жовтня
2018 р.
108 годин
2016 Національний університет «Острозька академія»
(м. Острог)
Психологічні умови корекції професійного вигорання у вихователів дитячих навчальних закладів Здобуття наукового ступеня
22 червня 2015 –
07 липня 2015
Сучавський університет імені Штефана чел Маре
(м. Сучава, Румунія)
Особливості професійної підготовки фахівців дошкільної освіти у країнах Східної Європи Довідка №967/FSE
від 08 липня
2015 р.
108 годин
1 грудня 2013 –
17 грудня 2013
Сучавський університет імені Штефана чел Маре
(м. Сучава, Румунія)
за програмою стажування Довідка № 2668/FSE
від 17 грудня
2013 р. 
80 годин
18 лютого 2008 –
17 березня 2008
ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
(м. Івано-Франківськ)
за програмою стажування Посвідчення
від 18 березня
2008 р.

  

Інформальна освіта

Дата стажування Місце проходження стажування Тема/напрям стажування Виданий документ К-ть годин (кредитів)
15 жовтня –
04 листопада 2024
Проєкт «КАМПУС ВЧЕНОГО» Офісу підтримки вченого та Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України Популяризація наукових, освітніх і технологічних досягнень, обміну практичним досвідом, створення освітньо-наукового консорціуму для підтримки та розвитку вчених

Сертифікат
№ 5069
від
27.11.2024 р.

0,8
кредиту
ЄКТС
(25 год.)
05 липня –
06 липня 2024 
Платформа “Prometheus
 Міжнародний благодійний фонд «Карітас України»
“Стрес-менеджмент для освітян”

Сертифікат
від 06.07.2024 р.

25 червня –
04 липня 2024
Інститут Науково-дослідного Люблінського науково-технологічного парку
(м. Люблін, Польща) , ГО “Міжнародна фундація науковців та освітян” 
Міжнародне підвищення кваліфікації. (“Академічна доброчесність при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PhD) в країнах Європейського союзу та Україні”

Сертифікат ES№20359
від 04.07.2024 р.

1,5 кредити ЄКТС
(45 год.)
20 червня
2024
Національна освітня платформа "Всеосвіта" "Особистісний розвиток дитини в умовах сьогодення: інноваційні технології та методики" Сертифікат від 20.06.2024 р. 0,27 кредиту ЄКТС
(8 год.)
03–04
квітня 2024
Спеціальний дитячий садочок
(м.Фелтічень, Румунія)
Міжнародна конференція "Від раннього виявлення до втручання при розладі аутичного спектра", приурочена Всесвітньому дню поширення інформації про аутизм Сертифікат 05, кредиту ЄКТС
(15 год.)
23–30 жовтня
2023
Інститут Науково-дослідного Люблінського науково-технологічного парку
(м.Люблін, Польща)
Міжнародне підвищення кваліфікації. (“Академічна доброчесність та тайм-менеджмент при підготовці наукових робіт (вебінар)” Сертифікат ES№16717
від 30 жовтня
2023 р.
1,5 кредити  (45 год.)
30 червня –
2 липня
2022
Сучавський університет
“Штефан чел Маре”
(м. Сучава, Румунія)
VIII Міжнародна науково-практична конференція ENSEC “Соціально-емоційне навчання та позитивний розвиток” Сертифікат 0,6 кредиту
(18 годин)
01 листопада
2021
Європейська Академія
наук і досліджень
https://academeofscie
nce.com/
Тренінговий онлайн-курс “Research Methods Course” (“Дослідницькі методи”) Сертифікат ХІ-12190293
846-21

від
01 листопада
2021 р.
0,3 кредиту
(8 годин)

16–23 
грудня 
2020

Servier Ukraine, UGEN,
Центр «Розвиток КСВ»,
CSR Ukraine за підтримки
Міністерства молоді
та спорту України,
Міністерства освіти
України у рамках Пакту
заради молоді-2025
https://careerhub.in.
ua/professors-4-0-forum/
Всеукраїнський онлайн-форум «Викладачі 4.0: ефективні підходи для дистанційної освіти» Здобуття наукового ступеня 0,5 кредиту
(14 год.)
15 грудня 2021 платформа
https://i-ranok.com/
pedmarafon
,
https://mon.gov.ua/storage/
app/media/doshkilna/2021/
12/15/Prohrama.Vseukr.ped.
marafon-Innov.v.osv.protsesi.
ZDO.15.12.pdf
 
Всеукраїнський педагогічний марафон для дошкілля «Інновації в освітньому процесі закладів дошкільної освіти»
Участь у вебінарах: 1). Інновації в освітньому процесі ЗДО: суспільні запити, освітні тренди. 2). Інновації в освітньому процесі ЗДО: педагоги, батьки, діти. Європейська Академія наук і досліджень
Сертифікат Y151221115
8406E426

від
15 грудня
2021 р.
0,3 кредиту
(10 год.)
03 липня
2020
Проєкт «Дослідницька
доброчесність: цінності та
виклики» за підтримки
Посольства Нідерландів
у рамках програми
«Культура законності»
(Рада молодих учених
при Міністерстві освіти
і науки України, громадська
організація «Інноваційний
університет», Національне
агентство із забезпечення
якості вищої освіти,
Міжнародний фонд
досліджень освітньої політики)
“Видавнича недоброчесність та маніпуляції з наукометрією: прокачати хірш і не втратити обличчя” Сертифікат
від
03 липня
2020 р. 
0,1 кредиту
(2 год.)
03 грудня 2018 ВУМ online (Відкритий
університет)
Курс “Академічна доброчесність в університеті” Сертифікат №012535
від
03 грудня
2018 р.
0,03 кредиту
(1 год.)

– офіційний опонент на захисті дисертаційної роботи Володимира Максимовича Демидюка “Психологічні чинники запобігання та подолання емоційного вигорання військовослужбовців в умовах довготривалих збройних конфліктів” на здобуття ступеня доктора філософії (галузь знань 053 - Психологія, спеціальність 19.00.07 - Педагогічна та вікова психологія) в Національному університеті “Острозька академія” (м. Острог, 26.12.2023 р.) (ухвала Вченої ради Національного університету «Острозька академія», Протокол № 3 від 28.10.2023 року)
URL: https://www.oa.edu.ua/ua/science/vcheni_rady/razovi_specializovani_vcheni_radi/demidyuk_volodimir_maksimovich 

– офіційний опонент на захисті дисертаційної роботи Прядко Анастасії Олегівни «Психологічні особливості подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти» за спеціальністю 053 Психологія (Спеціалізована вчена рада ДФ 26.133.025) у Київському університеті імені Бориса Грінченка (м. Київ, 28.12.2021 р.). URL: https://kubg.edu.ua/informatsiya/aspirantam-i-doktorantam/spetsializovani-vcheni-rady-dlia-razovykh-zakhystiv-phd.html#%D0%B4%D1%84-26-133-025
Наказ МОН № 1352 від 10.12.2021 р.
URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/atestatsiya-kadriv-vyshchoi-kvalifikatisii/2021/12/1352-df.pdf  (C.12)

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності