Перейти до основного вмісту

MOODLE

У Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича на базі платформи Moodle створено ресурс для дистанційного навчання  https://moodle.chnu.edu.ua / , який пропонує викладачам, студентам та адміністраторам розвинутий набір інструментів для комп’ютеризованого навчання, зокрема дистанційного.
MOODLE – гнучка система, в якій викладач може самостійно створювати дистанційні курси та керувати ними (контролювати доступ до курсів, використовувати часові обмеження, створювати системи оцінювання знань, контролювати надсилення на виконання виконаних студентами завдань, фіксувати завдання, надсилати із запізненням тощо).
Для повноцінного використання платформи дистанційного навчання необхідно мати зареєстровану корпоративну пошту ЧНУ та здійснити перший вхід на сайт дистанційного навчання  moodle.chnu.edu.ua
Для  надання допомоги студентам  і викладачам при використанні платформи Moodle створено відповідні додатки:

смтм

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ В СИСТЕМІ E-learning CHNU MOODLE

перший (бакалаврський) рівень вищої освіти

ОБОВ’ЯЗКОВІ КОМПОНЕНТИ

1 КУРС

І СЕМЕСТР

ОК 3. Українська мова (за професійним спрямуванням)
ОК 4. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – англійська
ОК 4. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – німецька
ОК 4. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – французька
ОК 5. Педагогіка загальна
ОК 6. Психологія загальна
ОК 7. Психофізіологія дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
ОК 8. Педіатрія
ОК 9. Вступ до педагогічної діяльності
ОК 10. Комп’ютерні технології у роботі з дітьми

ОК 29. Навчальна пропедевтична практика в закладах дошкільної освіти

ІІ СЕМЕСТР

ОК 1. Актуальні питання історії та культури України
ОК 4. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – англійська
ОК 4. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – німецька
ОК 4. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – французька
ОК 11. Література для дітей дошкільного віку з практикумом виразного читання
ОК 12. Педагогіка дошкільна

ОК 29. Навчальна пропедевтична практика в закладах дошкільної освіти

2 КУРС

ІІІ СЕМЕСТР

ОК 2. Філософія
ОК 4. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – англійська
ОК 4. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – німецька
ОК 4. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – французька
ОК 12. Педагогіка дошкільна
ОК 13. Психологія дитяча
ОК 14. Основи природознавства з методикою

ОК 30. Навчальна (педагогічна) практика (в групах дітей раннього віку)

ІV СЕМЕСТР

ОК 15. Теорія та методика співпраці з родинами
ОК 16. Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку
ОК 17. Дошкільна лінгводидактика
ОК 18. Теорія та методика фізичного виховання і валеологічної освіти

ОК 31. Навчальна (педагогічна) практика (в групах дітей дошкільного віку)

3 КУРС

V СЕМЕСТР

ОК 17. Дошкільна лінгводидактика
ОК 19. Основи наукових досліджень
ОК 20. Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва зображувальною діяльністю
ОК 21. Педагогічна психологія з практикумом

ОК 32. Навчальна (психолого-педагогічна) практика (в групах дітей раннього віку)

VІ СЕМЕСТР

ОК 22. Художня праця з основами дизайну
ОК 23. Основи інклюзивної педагогіки
ОК 24. Теорія та методика музичного виховання дітей дошкільного віку

ОК 33. Навчальна (психолого-педагогічна) практика (в групах дітей дошкільного віку)

ОК 36. Курсова робота з психолого-педагогічних дисциплін

4 КУРС

VІІ СЕМЕСТР

ОК 25. Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям
ОК 26. Психодіагностика дітей дошкільного віку з практикумом
ОК 27. Основи педагогічної майстерності

ОК 34. Виробнича (педагогічна) практика в ЗДО

VІІІ СЕМЕСТР

ОК 28. Психолого-педагогічна корекція дітей дошкільного віку з практикумом
ОК 35. Виробнича психологічна практика в ЗДО

ОК 37. Курсова робота з методик дошкільної освіти

ВИБІРКОВІ ДИСЦИПЛІНИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 

(ОСІННІЙ СЕМЕСТР)

  1. Реалізація основних методик дошкільної освіти в групах з інклюзивною формою навчання
  2. Психолого-педагогічний супровід дитини з ООП
  3. Соціально-громадянська компетентність дітей дошкільного віку
  4. Етнопсихологія
  5. Психолого-педагогічні засади соціалізації та соціальної адаптації особистості
  6. Методика формування цифрової компетентності дітей дошкільного віку
  7. Актуальні проблеми сучасного дитинства
  8. Етнопедагогіка
  9. Екологічне виховання дітей дошкільного віку
  10. Спеціальна (дошкільна) психологія
  11. Основи дитячої патопсихології
  12. Психологічне консультування
  13. Дитяча практична психологія
  14. Основи дитячої психотерапії
  15. Актуальні проблеми та методи психологічної допомоги дітям дошкільного віку
  16. Педагогічна конфліктологія та медіація в освіті
  17. Основи професійно-педагогічного спілкування з тренінгом
  18. Практикум з ігрової діяльності дітей дошкільного віку
  19. Методики раннього віку
  20. Педагогічна творчість
  21. Технології LEGO освіти

(ВЕСНЯНИЙ СЕМЕСТР)

  1. Історія дитячої психології
  2. Вікова психологія
  3. Основи теорії виховання дітей
  4. Історія дошкільної педагогіки
  5. Організація виховного процесу у різновікових групах
  6. Дошкільна освіта за кордоном
  7. Теорія та методика ознайомлення дітей з українознавством
  8. Наступність ЗДО та початкової школи
  9. Соціально-фінансова грамотність дітей дошкільного віку
  10. Соціальна психологія
  11. Психологія особистості
  12. Соціальна психологія дитинства
  13. Основи реабілітаційної педагогіки
  14. Основи дефектології та логопедії
  15. Організація психологічної служби в ЗДО
  16. Психологія гри
  17. Психологія дитячої творчості
  18. Універсальний дизайн ЗДО
  19. Основи професійного становлення вихователя ЗДО
  20. Організація пошуково-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку
  21. Педагогічний супровід обдарованої дитини
  22. Технології НУШ у роботі з дошкільниками
  23. Методика навчання грамоти дітей дошкільного віку
  24. Технології STEM-освіти
  25. Психолого-педагогічні засади раннього дитинства
  26. Естетотерапевтичні методи у вихованні дітей дошкільного віку
  27. Експериментальні методи дослідження у дитячій психології
  28. Військова підготовка*

ОБОВ’ЯЗКОВІ КОМПОНЕНТИ

1 КУРС

І СЕМЕСТР


Українська мова (за професійним спрямуванням)    
Іноземна мова (за професійним спрямуванням)  - анг.мова   
Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – нім.мова   
Педагогіка загальна   
Психологія загальна   
Вступ до спеціальності «Спеціальна освіта»  
Основи медичних знань у галузі спеціальної освіти
Інформаційні технології у роботі сучасного педагога
Історія спеціальної педагогіки та спеціальної психології

ІІ СЕМЕСТР

Актуальні питання історії та культури України   
Іноземна мова (за професійним спрямуванням)  – анг.мова   
Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – нім.мова     
Вікова і педагогічна психологія    
Анатомія, фізіологія та патологія дітей з основами генетики   
Логопедія 
Основи інклюзивної педагогіки

ІІІ СЕМЕСТР

Філософія  
Іноземна мова (за професійним спрямуванням)  – анг.мова   
Іноземна мова (за професійним спрямуванням) – нім.мова     
Логопедія 
Основи невропатології та патофізіології    
Спеціальна педагогіка  
Логопсихологія 
Навчальна (пропедевтична) практика

ІV СЕМЕСТР

Логопедія 
Спеціальна методика навчання мови та мовлення    
Теорія та методика роботи з батьками дітей з ООП    
Організація і планування логопедичної роботи    
Дидактичне забезпечення роботи логопеда    
Навчальна (пропедевтична) практика

V СЕМЕСТР

Діагностика мовленнєвих пошкоджень з логопропедевтикою   
Логопедія 
Організація індивідуального навчання дітей із системними порушеннями мовлення
Основи наукових досліджень  
Навчальна (логопедична) практика

VІ СЕМЕСТР

Логопедія 
Логопедичний масаж та артикуляційна гімнастика   
Спеціальні методики навчання дітей з порушеннями мовлення   
Навчальна (логопедична) практика

VІІ СЕМЕСТР

Логоритміка    
Логопедичні технології  
Рання корекції психомовленнєвого розвитку

Виробнича (логопедична) практика

VІІІ СЕМЕСТР

Психодіагностика та корекція осіб з порушеннями мовлення

Виробнича (професійно-орієнтована) практика

 

 

другий (магістерський) рівень вищої освіти

ОБОВ'ЯЗКОВІ КОМПОНЕНТИ

1 КУРС

І СЕМЕСТР

ІІ СЕМЕСТР

ІІІ СЕМЕСТР

ОБОВ'ЯЗКОВІ КОМПОНЕНТИ

1 КУРС

І СЕМЕСТР


ОК 1. Методологія та організація наукових досліджень   
ОК 2 Культура наукової української мови   
ОК 3 Діджиталізація у сфері спеціальної освіти    
ОК 5 Сучасні проблеми логопедії   
ОК 6 Соціально-правовий супровід спеціальної та інклюзивної освіти 
ОК 7 Сучасні методичні підходи до логопедичної підтримки осіб з різними нозологіями  
ОК 8 Комплексна психолого-педагогічна оцінка особливих освітніх потреб у дітей та консультативний супровід родин і фахівців   
ОК 9 Діагностична та логокорекційна робота осіб з порушеннями мовлення 

ІІ СЕМЕСТР

ОК 10 Менеджмент в закладах спеціальної освіти та ІРЦ   
ОК 11. Виробнича (логопедична) практика в закладах освіти

 

ІІІ СЕМЕСТР

ОК 4 Професійна комунікація іноземною мовою_англійська   
ОК 4 Професійна комунікація іноземною мовою_німецька   
Логопедична корекція специфічних розладів шкільних навичок (вибіркова дисципліна з каталогу спеціальності) 
Комплексний підхід до діагностики мовленнєвих порушень (вибіркова дисципліна з каталогу спеціальності)  
Психологічний супровід батьків дитини з тяжкими порушеннями мовлення (вибіркова дисципліна з каталогу спеціальності)   
Технології арт-педагогіки та арт-терапії у роботі з дітьми (вибіркова дисципліна з каталогу спеціальності) 
ОК 12. Виробнича (логопедична) практика в ІРЦ

 

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності