Перейти до основного вмісту
Участь студентів у І-й студентській міжфакультетській конференції: "Вогорання - як не вигоріти" 

Участь студентів у І-й студентській міжфакультетській конференції: "Вогорання - як не вигоріти" 

(Психологічні наукові клуби при Національній академії наук у м. Тарнобжек (Польща)

 

15 травня студенти спеціальності А2 «Дошкільна освіта» кафедри педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти факультету педагогіки, психології та соціальної роботи Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича представили доповіді за результатами наукових пошуків у межах програми І студентської міжфакультетської конференції «Вигорання – як не вигоріти». Конференція була організована Психологічними науковими клубами при Національній академії наук у м. Тарнобжек (Польща), що надало їй міжнародного статусу та сприяло науковому діалогу між українськими та польськими студентами й викладачами.

Зокрема, Іван РАДУЛЯК (3 курс, 308 група) виступив із доповіддю на тему: "Чинники емоційного вигорання студентської молоді в умовах воєнного стану" в межах якої охарактеризував типові симптоми вигорання у студентів, описав симптоми емоційного вигорання під час війни, протежив стадії емоційного вигорання, а також здійснив огляд результатів емпіричного дослідження в межах теми.

Вікторія МАТВІЙ (2 курс, 208 група) виступила з доповіддю на тему: «Інтернет-ресурси для професійної діяльності як засіб запобігання професійному вигоранню», у межах якої проаналізувала роль цифрових інструментів та онлайн-платформ у зниженні рівня психоемоційного виснаження у майбутніх педагогів. У доповіді студентка представила і охарактеризувала найбільш ефективні ресурси, що сприяють плануванню, організації та рефлексії професійної діяльності. Доповідачка акцентувала увагу на тому, як використання освітніх платформ, календарів, цифрових нотатників, медіаресурсів і додатків для ментального здоров’я допомагає уникати перевантаження, регулювати навантаження й підтримувати внутрішній ресурс. 

Студентські доповіді вирізнялися високим рівнем теоретичного опрацювання матеріалу, практичною спрямованістю та чітким усвідомленням значущості теми у професійній підготовці майбутніх педагогів.

Захід відзначився активною дискусією, щирою атмосферою підтримки та зацікавленості, а також підтвердив необхідність подальших міжфакультетських і міжкультурних ініціатив у сфері академічного обміну досвідом.

Щиро радіємо науковим здобуткам наших студентів та їхній активній участі в міжнародному науковому просторі!

Висловлюємо подяку організаторам конференції — Психологічним науковим клубам Національної академії наук у м. Тарнобжек (Польща) — за ініціативу, плідну співпрацю та підтримку молодіжної науки. Спільні наукові заходи — це цінна можливість для академічного зростання, обміну досвідом і міжнародного діалогу.

Бажаємо нашим студентам невичерпного натхнення, нових звершень і подальшого наукового розвитку!

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності